شناسهٔ خبر: 58638482 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در صحن شورا مطرح شد:

پایتخت در تصرف دکل های مخابراتی ؛ شرکتها حق شهر را نمی‌پردازند

رئیس شورای شهر تهران گفت شرکت‌های مخابراتی نه پروانه و مجوز می‌گیرند و نه حق شهر را می‌پردازند، لذا باید مسائل در این زمینه دنبال شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  مهدی چمران امروز در صد و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر  افزود: حق شهر و شهرداری از شرکت‌ها گرفته نشده و باید پرتلاش دنبال و رقم از شرکت‌هایی که درآمد‌های فراوانی دارند، دریافت شود و این حق، عوارض شهرداری است که مغفول مانده است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات مشترک شهر نیز با اعلام  اینکه مجموع تعداد دکل‌های موجود شهر بررسی و چهار هزار و ۸۰۰ دکل در تهران احصا شده است، گفت:  تا سال ۱۴۰۰ قرارداد سه ساله با شرکت‌های مخابراتی داشته ایم اما متأسفانه به دلیل ساختاری، ایراداتی داشتیم و تعداد درخواست‌هایی که ارسال می‌شد واقعی نبود.
شهاب الدین حسینی افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در کارگروه ها، درخواستی برای صدور مجوز در شرکت نداریم و اقدامات در حال انجام است و منتظر نرخ عوارض بودیم.
همچنین مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران  نیز در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورا در جریان بررسی نرخ بها و عوارض دکل‌های مخابراتی، درصد پیشنهادی در این زمینه را ۳۰ درصد عنوان کرد.

نظر شما