شناسهٔ خبر: 58635180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

افتتاح ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی در لرستان

به مناسبت دهه مبارک فجر آیین بهره برداری از ۱۷۱ کیلومتر ساخت، توسعه و آسفالت راه روستایی در استان لرستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ امروز ۱۸ بهمن ماه، به مناسبت ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با سراسر کشور با حضور دالوند معاون عمرانی استانداری لرستان، احمدی چگنی فرماندار خرم آباد، مهندس مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان، مدیران شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی در لرستان ، اعضای شورای معاونین اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ، ۱۷۱ کیلومتر ساخت راه روستایی در لرستان افتتاح شد.

در این مراسم مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان ضمن تبریک ۴۴سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی و پیرو مصوبات سفر ریاست جمهور به استان لرستان،  با پشتیبانی مقام عالی وزارت و مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و حمایت های مسئولین ارشد استانی به ویژه استاندار و معاون عمرانی استانداری و با همت پرسنل سخت کوش راهداری استان ، امروز شاهد بهره برداری از ۱۷۱ کیلومتر ساخت ، توسعه و آسفالت راه روستایی در استان می باشیم.

وی افزود: ۱۷۱ کلیومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در قالب ۷۳ پروژه در سطح استان  می باشد که امروز به صورت نمادین در یکی روستاهای(چغاهروشی) شهرستان خرم آباد به بهره برداری رسید.

 شیروانی تصریح کرد: ۸۰ کیلومتر راه روستایی دیگر در شرف آسفالت می باشد که تا پایان سال مالی این مقدار نیز به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای  لرستان گفت: در استان ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان داریم که میانیگن آسفالت انها ۷۴ درصد است، همچنین هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در مناطق مرزی شهرستان ها و نقاط دور افتاده به صورت شنی و خاکی می باشد،  که در صورت عنایت ویژه مقام عالی وزارت در تلاش برای رفع محرویت زدایی و آسفالت این محور ها نیز هستیم.

گفتنی است این مراسم همزمان با ۵ استان دیگر با حضور مهندس بذر پاش وزیر راه و شهرسازی سازی و امانی رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و معاون وزیر به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما