شناسهٔ خبر: 58635081 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قزوین پنجشنبه برگزار می‌شود

مسئول بسیج رسانه استان قزوین با بیان اینکه اختتامیه جشنواره ابوذر بیستم بهمن‌ماه برگزار می‌شود گفت: در این دوره از جشنواره 40 رسانه مشارکت داشته و 802 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمد کشاورز گفت: اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین، روز پنجشنبه بیستم بهمن ماه از ساعت 9:30 در سالن اجتماعات حضرت‌زهرا(س) سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین با بیان اینکه برنامه‌های متعددی برای اصحاب رسانه تدارک دیده شده خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهند بود.

وی عنوان کرد: در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر 167 شرکت‌کننده حضور داشتند که 98 نفر از آنان را آقایان و 69 نفر را بانوان اهل رسانه استان قزوین تشکیل داده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: داوری آثار رسیده به دبیرخانه به‌صورت کامل توسط داوران و اهالی رسانه تهران انجام شده و دبیرخانه جشنواره در استان قزوین هیچ‌گونه دخل و تصرفی در حذف آثار و یا اعمال نظر و سلیقه نداشته است.

کشاورز در رابطه با تقدیر‌هایی که در اختتامیه صورت خواهد گرفت، عنوان کرد: از بین آثار ارزیابی شده 33 اثر در بخش قالب و 16 اثر در بخش محورها از سوی داوران برگزیده و قابل تقدیر معرفی شده است.

وی ادامه داد: همچنین در بخش جانبی 12 مورد تقدیر با عناوین مختلفی همچون خانواده شهدا، خبرنگار پیشکسوت، خبرنگار جوان انقلابی، رسانه مطالبه‌گر، رسانه فعال در جشنواره و مدیران کانون‌های بسیج رسانه استان قزوین انجام خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مقاومت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بخش ویژه‌ای به‌عنوان مکتب حاج قاسم در محورهای جشنواره قرار گرفت که آثار متعددی از سوی اصحاب رسانه به دبیرخانه ارسال شد و 10 مورد از آن آثار قابل تقدیر شناخته شدند.

نظر شما