شناسهٔ خبر: 58632248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پوستر نخستین جشنواره «معلم خلاق ایل» در اردبیل رونمایی شد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در راستای تحقق عدالت آموزشی پوستر نخستین جشنواره «معلم خلاق ایل» در اردبیل رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل وحید خدابنده در آئین رونمایی از نخستین جشنواره «معلم خلاق ایل» با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت گسترده معلمان، مدیران، مدیر آموزگاران و راهبران آموزشی و تربیتی مناطق هشتگانه عشایری استان اهداف جشنواره تحقق یابد و شاهد گسترش عدالت آموزشی در اقصی نقاط استان باشیم.
وی با اشاره به اینکه در این آئین از پوستر جشنواره «روایتی از کلاس من» و «دفتر نظارتی راهبران آموزشی و تربیتی» نیز رونمایی شد، خاطرنشان کرد: ثبت تجربیات موفق معلمان عشایری با اولویت کلاس‌های چندپایه عشایری و مستندسازی ایده‌های خلاقانه راهبران آموزشی و تربیتی، مدیران و مدیر آموزگاران مدارس عشایری دو محور اصلی جشنواره «معلم خلاق ایل» است.
در این آئین مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز اظهار کرد: حرکت به سمت تحقق عدالت آموزشی از برنامه‌های اصلی آموزش و پرورش در راستای تحقق طرح نصیب آموزشی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.
کلام الله صفری خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه و ثبت، مستندسازی و انتقال تجارب معلمان عشایری استان با برگزاری این جشنواره محقق خواهد شد.
وی با بیان اینکه تقویت نگرش بومی و محلی در تدوین راهبرد‌های آموزشی و پرورشی ضرورت دارد، افزود: با تداوم برنامه‌های خلاقانه و علمی شاهد ارتقای کیفی و کمی نظام آموزشی و پرورشی عشایری خواهیم بود.

بیشتر بخوانیم:
طرح عدالت آموزشی با محوریت مساجد اجرا می‌شود
مدیر کانون فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح عدالت آموزشی با محوریت مساجد و همکاری ستاد اجرایی امام و آموزش و پرورش استان اردبیل اجرا می‌شود.

نظر شما