شناسهٔ خبر: 58630891 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در اعزام کارگزاران حج به کارآیی آنها دقت شود

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مراسم تکریم و معارفه معاون اموربین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری از معاون جدید اموربین الملل خواست در اعزام از این حوزه به حج به کارآیی و توانایی افراد دقت شود و در انتخاب افراد، برخورداری از روحیه جهادی درمسئولیت محوله مد نظر قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این مراسم که در جمع مدیران و کارکنان معاونت اموربین الملل بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد، از خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط در دوران مسئولیت معاونت امور بین‌الملل بعثه تکریم و نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در حکمی وی را به عنوان مشاور خود در حوزه بین‌الملل منصوب کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در این مراسم با اشاره به سوابق کاری و فعالیت‌های حجت‌الاسلام و المسلمین منصورمیراحمدی معاون جدید اموربین الملل بعثه دراین مجموعه، حوزه و دانشگاه، خدمت گزاری در حوزه حج را توفیقی بزرگ دانست.

سرپرست حجاج ایرانی خواستار دقت به کارآیی و توانایی افراد دراعزام از حوزه بین الملل برای حج شد و از معاون جدید اموربین الملل بعثه خواست که درانتخاب افراد برخورداری از روحیه جهادی درمسئولیت محوله، مد نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: افراد علاوه برشیفته خدمت بودن باید از تخصص، تعهد، هوشیاری و زیرکی لازم برخوردار باشند.

نواب از مجموعه دست اندرکاران اموربین الملل خواست که با هماهنگی حجت الاسلام والمسلمین میر احمدی برای ایجاد تحول در این حوزه کاربردی هرچه بیشتر تلاش کنند.

معاون سابق امور بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری نیز در این مراسم به اقدامات صورت گرفته در دوره مسئولیت خود در اموربین الملل اشاره و از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در این مدت تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط تهیه برنامه راهبردی برای اموربین الملل بعثه برمبنای سخنان امام امت (ره) و مقام معظم رهبری مدظله و استمرار ارتباط با شخصیت‌ها و اندیشمندان مسلمان بعد از ایام حج را از جمله موفقیت‌های این حوزه در دوران مسئولیت خود ذکر کرد.

حجت‌ الاسلام والمسلمین میراحمدی معاون جدید اموربین الملل بعثه مقام معظم رهبری نیز در این مراسم خواستار کمک و همراهی مجموعه نیرو‌های امور بین الملل برای تقویت و ارتقاء جایگاه راهبردی آن شد و گفت : حج و زیارت ظرفیت ارزشمندی است که می‌تواند علاوه برانتقال پیام و اندیشه انقلاب اسلامی در تبیین آن در شرایط کنونی نقش ایفا کند.

در متن حکم حجت‌ الاسلام والمسلمین میراحمدی آمده است: حضرتعالی را که دارای دانش، تعهد و شایستگی‌های مدیریتی و تجربه خدمت در امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری مدظله می‌باشید را، به سمت معاون امور بین الملل منصوب می‌نمایم. امید است با بکارگیری همه توان و بهره گیری از نیرو‌های متدین، خلّاق و فرهیختگان حوزه و دانشگاه و نیز هیئت محترم علمی، همکاران محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه و سازمان حج و زیارت در جهت اهداف مورد نظر و انجام وظائف محوله موفق و کوشا باشید.

 

نظر شما