شناسهٔ خبر: 58630469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سرپرست امور روحانیت دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

انجام مراحل پایانی تدوین کتاب روحانی شهید «قادر راشدی» در اهواز

گوهرنتاج گفت: کتاب شهید والامقام «قادر راشدی» از شهدای روحانی استان خوزستان در مرحله تحقیق و تدوین قرار دارد و تا کنون بیش از 20 ساعت مصاحبه در این خصوص انجام شده است و پیش بینی می شود تا پایان بهمن ماه امسال چاپ و منتشر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سعید گوهرنتاج» سرپرست حفظ و نشر آثار و مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه شورای اداری دفاع مقدس استان با اشاره به ادامه نهضت تاریخ شفاهی علما و روحانیون دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: کتاب شهید والامقام «قادر راشدی» از شهدای روحانی استان خوزستان در مرحله تحقیق و تدوین قرار دارد و تا کنون بیش از 20 ساعت مصاحبه در این خصوص انجام شده است و پیش بینی می شود تا پایان بهمن ماه امسال چاپ و منتشر شود.

وی افزود: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص معرفی شهدای روحانی به عموم جامعه به عنوان اشخاصی که علم و عمل را در هم آمیختند در همین راستا و باتوجه به ویژگی های خاص و بارز این شهید، شروع به تدوین کتاب این روحانی بزرگوار نمودیم.

گوهرنتاج گفت: هدف از نگارش این کتاب، آشنایی عموم مردم علی الخصوص جوانان با سیره و سبک و سیاق زندگی شهدا  همچنین خدمات روحانیت در زمان دفاع مقدس است.

شهید راشدی در عملیات طریق‌القدس و آزادسازی شهر بستان پس از محاصره رژیم بعث عراق به درجه عظمای شهادت نائل آمد.

گفتنی است؛ استان خوزستان بیش از 23 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب نموده است که از این تعداد 200 نفر از این شهدا را جامعه روحانی تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما