شناسهٔ خبر: 58626993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به همت بنیاد کرامت رضوی

برپایی ۴۴ اردوی جهادی سلامت در کشور

۴۴ اردوی جهادی سلامت در سراسر کشور به همت بنیاد کرامت رضوی برپا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: این برنامه در قالب طرحبرپایی ۴۴ اردوی جهادی سلامت در کشور «نذر شفا» با حضور ۴۴ گروه جهادی در حوزه سلامت و درمان در مناطق محروم سراسر کشور به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اجرایی شده است.
جعفر رئیسیان‌زاده افزود: این گروه‌ها از مناطق زلزله‌زده خوی گرفته تا روستا‌های محروم توابع چناران و از کوی مدرس در حاشیه شهر اهواز تا میرجاوه سیستان و بلوچستان، لبخند رضایت را بر لبان ساکنان مناطق محروم نشانده‌اند.

۵۰۰ پزشک جهادی پای‌کار خدمت به ۴۴ منطقه محروم کشور

وی گفت: در این طرح بیش از ۵۰۰ پزشک، پرستار و خادمیار حوزه سلامت و درمان خدمات پزشکی متنوعی از قبیل دندان‌پزشکی، زنان و زایمان، داخلی، گوارش و چشم‌پزشکی را به صورت رایگان ارائه می‌کنند.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تأمین هزینه‌های موردنیاز درمان و داروی مردم در این طرح تأمین شده است.
جعفر رئیسیان‌زاده افزود: مقرر شده است از این پس در قالب دوره غربالگری جهادی، نیاز‌های درمانی اهالی هر منطقه در مناطق محروم کشور با دقت و به تفکیک احصا شود تا با مشارکت پزشکانی که به‌صورت جهادی آماده ارائه خدمات هستند، بتوان خدمات درمانی را به‌صورت هدفمند ارائه کرد.

نظر شما