شناسهٔ خبر: 58625635 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

خبر کوتاه

صاحب‌خبر -

مسمومیت تازه در دو مدرسه قم!

روز گذشته مسمومیت دانش آموزان در ۲ مدرسه دیگر قم گزارش شد. گزارش‌هایی مبنی بر مسمومیت دانش آموزان مدرسه شاهد رضویه در محله هنرستان و هنرستان سید حسن برقعی در محله عمار یاسر نیز مخابره شده است و صداوسیما از انتقال تعدادی از دانش آموزان این مدارس به بیمارستان‌های قم خبر می‌دهد. این دانش آموزان با علائمی شبیه سرفه شدید، تهوع، سرگیجه و سردرد دچار مشکل شده بودند. صبح دیروز برخی دانش آموزان مدرسه حضرت فاطمه الزهرا (س) با علائمی مشابه به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

 

پیش‌بینی زلزله ترکیه!

توییت یک زمین‌شناس هلندی که در حال فراگیر شدن است نشان می‌دهد که وی چهار روز پیش، زمین‌لرزه ترکیه را پیش‌بینی کرده بود. زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۷.۸ ریشتر، دیروز جنوب شرق ترکیه را لرزاند و ساختمان‌های شهر ملطیه را تخریب کرد. اگرچه وقوع این زمین‌لرزه بسیار ناگهانی بود، اما «فرانک هوگربیتس»، زمین‌شناس هلندی پیش‌تر در یک توئیت، وقوع آن را پیش‌بینی کرده بود. در این توئیت که روز سوم فوریه منتشر شد، آمده است: «دیر یا زود در این منطقه (جنوب مرکزی ترکیه، اردن، سوریه، لبنان)، زمین‌لرزه‌ای رخ خواهد داد.»

 

 

طلسم طارمی شکسته شد

یکشنبه‌شب در رقابت‌های لیگ پرتغال، پورتو به مصاف ویزلا رفت و به برتری ۲ بر صفر رسید. گل‌ دوم پورتو را مهدی طارمی زد تا پس از ۳۶۲ دقیقه، طلسم گل نزدن خود را بشکند. سایت رکورد پرتغال در واکنش به گلزنی طارمی نوشت: «طارمی پس از ۳۶۲ دقیقه گل زد. این طولانی‌ترین زمان فصل بود که بازیکن ایرانی موفق به گلزنی نشده بود.» طارمی با زدن گل در این دیدار شمار گل‌های خود را در رقابت‌های فصل جاری لیگ پرتغال به ۱۰ گل رساند. این مهاجم ایرانی از زمان حضور در فوتبال پرتغال توانسته در هر چهار فصل تعداد گل‌های خود را دو رقمی کند.

 

 

 

نظر شما