شناسهٔ خبر: 58620201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آتش به جان جنگل‌های مازندران اُفتاد

آتش در دل زمستان به جان جنگل‌های شهید آباد بهشهر و الندان چهاردانگه ساری اُفتاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران – ساری گفت: ساعت ۲ بعدازظهر امروز ۲ فقره آتش سوزی در سطح جنگل‌های شهید آباد بهشهر و الندان چهاردانگه ساری رخ داد.


سرهنگ مجید ذکریایی افزود: به دلیل صعب العبور بودن منطقه جنگلی شهید آباد بهشهر نیرو‌های امدادی و یگان حفاظت منابع طبیعی به سختی در حال خاموش کردن حریق هستند.


او گفت: آتش سوزی در جنگل‌های الندان چهاردانگه ساری در پنج نقطه گزارش شده است و امکانات یگان حفاظت پاسخگویی این حجم از حریق نیست.


سرهنگ ذکریایی از مردم و روستانشینان مجاور این منطقه جنگلی خواست در صورت داشتن تراکتور‌های سمپاش با حمل آب در خاموش کردن این آتش به نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی یاری رسانند.


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران – ساری ادامه داد: امیدواریم با کمک آتش نشانی نیرو‌های مردمی و یگان حفاظت تا چند ساعت آینده حریق مهار شود.

<div id="video-display-embed-code_9200240"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3744739/9200240?width=400&height=300"></script></div>

او افزود: جنگل‌های استان با توجه به بارش کم باران در دو ماه گذشته آماده حریق است از مسافران و گردشگران خواست از روشن کردن آتش در عرصه‌های طبیعی و بوستان‌ها خودداری کنند.

نظر شما