شناسهٔ خبر: 58619545 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عنایتی: نباید مقابل استقلال غفلت کنیم/ تلاش ما بقای نفت در لیگ برتر است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نباید برابر تیم قدرتمند استقلال غفلت کنیم، زیرا این تیم بازیکنان بزرگی دارند که از کوچکترین فرصت، استفاده لازم را می‌برند.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: از بازگشت به کمپ مرحوم حجازی خیلی خوشحالم. امیدوارم این کمپ شرایط خوبی پیدا کند تا دغدغه استقلال از بین برود.

وی گفت: بازی سختی مقابل استقلال داریم و تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا عملکرد مناسبی داشته باشیم چراکه هر لحظه غفلت برای ما گران تمام می‌شود. استقلال بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند در لحظه بازی را تغییر دهند. نکات لازم را گوشزد کردیم و امیدوارم بازی قابل قبولی انجام دهیم. با توجه به شرایط جدول، سعی می‌کنیم در بازی‌های باقیمانده لیگ امتیاز بگیریم و شرایط را برای خودمان ایده‌آل کنیم. عزم استانی می‌خواهد تا تمام مشکلات ما رفع شود تا با یک شرایط خوب جلو برویم و بدون دغدغه مالی تیم را در لیگ نگه داریم.

عنایتی در مورد شرایط سخت تیمش برای بقا در لیگ برتر، عنوان کرد: در مصاحبه‌های قبلی‌ام گفته‌ام که می‌خواهم ریسک کنم. با وجود پتانسیل بازیکنان، می‌توانیم کار را پیش ببریم و امیدوارم که تیم بتواند کارهای بزرگی کند. صحبت‌های خود را با دوستانمان در مدیریت انجام دادیم. اجازه بدهید بازی تمام شود و بعد از بازی صحبت کنیم. می‌دانیم که در باشگاه نفت چه رخ داده است. مشکلات وجود دارد اما امیدوارم تا آخر هفته مشکلات برطرف شود.

وی در خصوص اینکه برای هدایت تیم ملی گزینه ایرانی بهتر است یا خارجی؟ گفت: به‌نظرم مربی داخلی بیشتر می‌تواند کمک کند چون او از بازیکنان شناخت دارد و فکر می‌کنم مربی ایرانی بیشتر به درد تیم ملی بخورد. خیلی فوتبال را پیچیده نکنید. فوتبال یک روال دارد و دیدید که مربیان بزرگ دنیا به مشکل خورده‌اند. باید خودمان را بزرگ فرض کنیم و مربیان ایرانی می‌توانند کارهای بزرگ کنند.

عنایتی دوباره به دیدار با استقلال اشاره کرد و افزود: ورزشگاه آزادی یادآور خاطرات خوبی برای من است. بر حسب وظیفه باید تیم نفت مسجد سلیمان را هدایت کنم اما هواداران می‌دانند که من چه خاطراتی دارم. امیدوارم به سمت حرفه‌ای‌گری پیش برویم. تیم ما به لحاظ اعتماد به نفس شرایط بهتری پیدا کرده و تغییر سیستم دادیم که معتقدم این مساله جواب داده است. امیدوارم با دست پر از زمین برگردیم. وقتی به مسجد سلیمان رفتم، فکر می‌کردم جو ملتهب‌تر باشد اما استقبال خوب بود و امیدوارتر شدم. این تیم، تنها دلخوشی این شهر است و وظیفه ماست که مردم را خوشحال کنیم.

وی درباره قبول کردن هدایت استقلال در آینده، گفت: استقلال سرمربی بزرگ و خوبی دارد. اجازه بدهید درباره بازی خودمان صحبت کنیم. به اندازه کافی هم در این رابطه صحبت کردیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره کادر فنی و مدیر رسانه‌ای تیمش، توضیح داد: مدیر رسانه و کادر فنی من مشخص است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. صحبت‌ها را با دوستان انجام دادم. یکسری تفکرات دارم و باید با مجموعه‌ای کار کنم که با تفکرات من همسو باشد. تمام باشگاه از تمام برنامه‌هایم باخبر است.

دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر فردا از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نظر شما