شناسهٔ خبر: 58610766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی مطابق با رویکرد جدید سازمان است/ بزرگترین مأموریت جهاد کشاورزی برای تامین آب

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در بخش کشاورزی با بیان اینکه آب و کیفیت خاک از جمله چالش‌های اصلی سازمان جهاد کشاورزی است گفت: بزرگترین ماموریت ما در بخش کشاورزی در رابطه با تامین آب است که در این راستا درصددیم بتوانیم ۱۰ درصد آب بخش کشاورزی را صرفه‌جویی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح الله حسنی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در آیین بهره‌برداری از میدان جدید میوه و تربار و پایانه صادراتی زنجان و ۴۷ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار ۷ هزارو ۵۶ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۷۰۰ نفر در سطح استان، به چالش‌های پیش روی سازمان جهاد کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: کمبود آب و کیفیت خاک از جمله این چالش‌ها است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در این راستا در پی تدابیر و رویکرد‌های جدید هستیم، عنوان کرد: پروژه‌هایی که امروز در بخش کشاورزی افتتاح می‌شود، مطابق با رویکرد‌های جدید سازمان است.

وی با بیان اینکه ۲۰ پروژه آب و خاک در راستای مدیریت بهینه و همچنین ۹ طرح گلخانه با تولید بیش از ۷۳۳ تن در سال با رویکرد افزایش بهره‌وری در تولید و استفاده کم و صرفه‌جویی در بخش نهاده‌های دامی طراحی و افتتاح می‌شود، گفت: پروژه‌هایی که امروز افتتاح و طراحی شده متناسب با چالش‌های جدید سازمان است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی به تشریح پروژه‌ها پرداخت و افزود: پروژه پایانه صادراتی با هدف ایجاد مرکز پشتبانی و عرضه محصولات کشاورزی طراحی و از قسمت‌های مختلفی از جمله سرد خانه تشکیل شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در بخش کشاورزی با بیان اینکه آب و کیفیت خاک از جمله چالش‌های اصلی سازمان حهاد کشاورزی استف گفت: بزرگترین ماموریت ما در بخش کشاورزی در رابطه با تامین آب است که در این راستا درصددیم بتوانیم ۱۰ درصد آب بخش کشاورزی را صرفه‌جویی کنیم.

پایان پیام/ ۷۳۰۲۱

نظر شما