شناسهٔ خبر: 58610614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینما‌های خراسان شمالی

۲۱ فیلم از چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روزانه در ساعات ۱۸، ۲۰ و ۲۲ در سینما‌های «گلشن» و «عمیق» بجنورد مرکز استان اکران می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی ؛ تقی صادقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۲۱ فیلم سینمایی در ساعات ۱۸، ۲۰ و ۲۲ در سینما‌های گلشن و عمیق شهرستان بجنورد اکران می‌شود و علاقه مندان می‌توانند از امروز ۱۷ تا ۲۴ بهمن ماه این فیلم‌ها را تماشا کنند.
وی افزود: در نخستین روز از اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر فیلم‌های سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست، «آه سرد» به کارگردانی ناهید عزیزی و «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزا محمدی روی پرده می‌رود.
وی گفت: در روز دوم فیلم‌های سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی؟» به کارگردانی علیرضا معتمدی، «هوک» به کارگردانی حسین ریگی و در روز سوم نیز فیلم‌های «سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج و «پرونده باز است» به کارگردانی کیومرث پور احمد اکران خواهد شد.
صادقی گفت: روز چهارم فیلم «یادگار جنوب» به کارگردانی پدرام پور امیری و حسن دوماری، «بعد از رفتن» به کارگردانی رضا نجاتی، فیلم‌های سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا، «آن‌ها مرا دوست داشتند» به کارگردانی محمد رضا رحمانی و «گل‌های باوارده» به کارگردانی مهرداد خوشبخت در روز پنجم در سینما‌های گلشن و عمیق اکران می‌شوند.
وی افزود: سینما‌های گلشن و عمیق بجنورد همزمان با روز ششم فیلم‌های «هفت بهار نارنج» به کارگردانی فرشاد گل سفیدی، «غریب» به کارگردانی محمد حسین لطیفی «روایت ناتمام سیما» به کارگردانی علیرضا صمدی و روز هفتم فیلم‌های «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه‌ای و «اتاقک گلی» به کارگردانی محمد عسگری «هایپاور» به کارگردانی هادی محمدپور را به روی پرده خواهند برد.
صادقی گفت: روز آخر با اکران فیلم‌های «جنگل پرتغال» به کارگردانی آرمان خوانساریان و «شماره ۱۰» و «وابل» به کارگردانی تورج اصلانی به کارگردانی حمید زرگرنژاد سینما‌های مرکز استان روشن خواهد شد.
وی با اشاره به این که بلیت فروشی فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به صورت آنلاین است، گفت: علاقمندان می‌توانند از طریق سامانه‌های آی‌تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com) و گیشه هفت (gisheh۷.ir) اقدام به تهیه بلیت کنند.

نظر شما