شناسهٔ خبر: 58610580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرهادیان: بحث احراز هویت مشکل انتخابات فدراسیون قایقرانی است

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: تنها مسئله انتخابات فدراسیون قایقرانی بحث احراز هویت است که فکر می‌کنم مرکز حراست تلاش و کمک خواهد کرد تا در موعد مقرر این اتفاق بیفتد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آرش فرهادیان امروز دوشنبه در حاشیه حضور و تجدید میثاق جامعه ورزش کشور با آرمان‌های امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه نزدیک‌ترین انتخابات مربوط به فدراسیون قایقرانی است، اظهار داشت: در تلاش هستیم انتخابات این فدراسیون را نیز با انجام فرآیند آن برگزار کنیم.

وی افزود: مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان قول مساعد داده که در تسریع وضعیت نامزدهای فدراسیون‌ها کمک کنند تا در زمان‌های اعلام شده مجامع را برگزار کنیم و تا به حال نیز این اتفاق به خوبی افتاده است. در هر دو فدراسیون شمشیربازی و دوچرخه سواری که مجامع آنها را در پیش داریم، تایید صلاحیت نامزدها و احراز هویت آنها آمده و مشکلی از این بابت نداریم و در زمان مقرر برای سایر فدراسیون‌ها نیز این اتفاق خواهد افتاد.

فرهادیان تاکید کرد: در مورد انتخابات قایقرانی هیچ مشکلی برای قایقرانی وجود ندارد؛ تنها مسئله بحث احراز هویت است که فکر می‌کنم مرکز حراست تلاش و کمک خواهد کرد تا در موعد مقرر این اتفاق بیفتد.

مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی در مورد عدم امضای حکم ریاست امیر عزیزی‌پور، رئیس فدراسیون اسکواش تاکید کرد: بر اساس قانون تا زمانی که حکم رئیس فدراسیون توسط وزیر محترم ورزش امضا و ابلاغ نشود، سرپرست فدراسیون وظیفه قانونی دارد که امورات را دنبال کند. در حال حاضر مقدمات برگزاری تنفیذ حکم مسئولیت روسای فدراسیون اسکواش و گلف در حال انجام است و انشاالله در کوتاه ترین زمان این اتفاق بیفتد و خود روسای فدراسیون‌ها که منتخب مجمع هستند، مسئولیت را برعهده خواهند گرفت.

فرهادیان در مورد وضعیت هندبال هم خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در تاریخ مقرر انتخابات هندبال برگزار شود و در حال حاضر بحث احراز صلاحیت‌ها است که مرکز حراست قول مساعد داده تا در زمان مقرر انتخابات را برگزار کنیم.

نظر شما