شناسهٔ خبر: 58601350 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

نشست خبری فیلم کت چرمی / میرزامحمدی: جواد عزتی گزینه اصلی ما برای نقش اول کت چرمی بود

نشست خبری فیلم کت چرمی با حضور عوامل این فیلم آغاز صد.

صاحب‌خبر -

به گزترش گروه فرهنگی ایسکانیوز، نشست خبری فیلم کت چرمی با حضور عوامل این فیلم آغاز شد.

حسن میرزامحمدی کارگردان فیلم کت چرمی در نشست خبری این فیلم، اظهار کرد: رگ‌های کت چرمی از یک فیلم کوتاه در سال ۹۶ شکل گرفت،  در فیلم کوتاه هم‌ که کار می‌کردم روایت گری و قصه گویی برای من خیلی مهم بود

وی درباره انتخاب جواد عزتی برای نقش اول این فیلم، افزود: ما تمام نفرات اولی را که مدنظر داشتیم، جواد عزتی قطعا گزینه اصلی ما برای این نقش بود.

مسعود هاشمی نژاد نویسنده فیلم کت چرمی تصریح کرد: فیلم درباره اندوهی است که عیسی آن را از دست داده است و کل فیلم در تلاش است این اندوه را از بین ببرد و قرار نبود عیسی یک قهرمان بزن بهادر باشد.

سارا حاتمی بازیگر فیلم کت چرمی، درباره بازی در فیلم کت چرمی گفت: تمامی عوامل برای رسیدن به نقش به من خیلی کمک کردند، به کمپ ترک‌اعتیاد می‌رفتیم و توانستیم به همچین نتیجه‌ای برسیم.

کارگردان فیلم کت چرمی، گفت: جواد عزتی فراتر از یک بازیگر است و مثل یک برادر در کنار من بود.

کامران حجازی درباره شباهت جواد عزتی با مردبازنده گفت: نقش جواد عزتی در مقایسه با مرد بازنده بسیار متفاوت است و نمی‌توان گفت مشابه بود.

حجازی افزود: ما برای این‌فیلم از بهزیستی کمک نخواستیم و این سازمان نیز کمکی نکرد.

او در پاسخ به سوال ایسکانیوز درباره شباهت بازی جواد عزتی در زخم کاری با فیلم کت چرمی، تصریح کرد: بازهم معتقدم که نقش جواد عزتی در این فیلم با زخم کاری بسیار متفاوت است‌.

میرزا احمدی افزود: فیلمنامه کت چرمی قبل از مرد بازنده و زخم کاری ایجاد شد، بنابراین نمی‌توان گفت کت چرمی از سایر فیلم‌ها تقلیدی داشته است.

هاشمی نژاد درباره پایان بندی فیلم گفت: آقای مهدویان سه تا فیلم مهم برای سینمای ایران ساخته است که تا ابد ماندگار خواهد بود، از لحاظ شباهت فکرمی‌کنم بازیگر همان و پرداخت آن به نقش خیلی متفاوت است.
 

برچسب‌ها:

نظر شما