شناسهٔ خبر: 58600299 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به مناسبت ایام الله دهه فجر

افتتاح دهها طرح عمرانی و خدماتی به مناسبت دهه مبارک فجر

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، دهها طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی در نقاط مختلف آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، به این مناسبت در ارومیه و با حضور جلال زاده یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی راه روستای کانی در بخش صومای برادوست ارومیه با ۸۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و به بهره برداری رسید.

* در ماکو کلنگ احداث ساختمان اداره بیمه سلامت به زمین زده شد.

این ساختمان در 440 متر مربع و با 4 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار احداث خواهد شد.

در این شهرستان همچنین یک کارگاه تولیدی بافتنی و تولید صنایع دستی با 6 میلیارد ریال اعتبار و 10 نفر اشتغالزایی به بهره برداری رسید.

 

* در پلدشت نیز مدرسه شش کلاسه، اینترنت پر سرعت و طرح آبرسانی به روستای ایلانلو در بخش ارس با 11 میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.  با بهره برداری از این طرحها 700 خانوار روستایی از مزایای آن بهره مند شدند.

 

* در چالدران 2 طرح آبرسانی روستایی با 45 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد. با افتتاح این طرحها 270 خانوار روستایی از مزایای آنان بهره مند شدند.

 

*بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر طرحهای هادی روستایی، مقاوم سازی واحد مسکونی روستایی و آسفالت ریزی راه روستایی در نقده به بهره برداری رسید.

 

* در شهرستان شوط چند طرح عمرانی افتتاح و کلنگ زنی شد. بهره برداری از 8 سد آبخیزداری، 2 طرح عمران شهری در مرگنلر و خانه بهداشت روستایی با 90 میلیارد ریال اعتبار از جمله ی این طرح ها بود .

 

* ۳۹ واحد مسکن مدد جویی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان نیز در تکاب افتتاح شد. همچنین 14 طرح عمران روستایی در بخش تخت سلیمان با4 میلیارد و ۶۰ میلیون تومان افتتاح شد.

* در باروق هم مراحل احداث یک مدرسه ۹ کلاسه خیر ساز در روستای نوروزلو آغاز شد.

نظر شما