شناسهٔ خبر: 58585156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آتش در کمین مراتع و جنگل ها

هوای مازندران از امروز تا سه شنبه آفتابی و گرم

هوای مازندران از امروز تا سه شنبه هوای استان آفتابی و گرم همراه با وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، کارشناس هواشناسی مازندران گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز تا سه شنبه هوای استان آفتابی و گرم پیش بینی می‌شود.


نبی پور افزود: در این مدت در ارتفاعات بویژه از گذر دوشنبه بعدازظهر به روز سه شنبه شاهد وزش باد نسبتا شدیددر استان خواهیم بود.


او گفت: در این مدت به مسافران و گردشگران نیز توصیه می‌شود از روشن کردن آتش در جنگل‌ها و مراتع خودداری و در صورت لزوم نسبت به خاموش شدن آتش اطمینان حاصل کنند.


کارشناس هواشناسی مازندران ادامه داد: با تقویت سامانه بارشی از روز چهارشنبه تا جمعه شاهد بارش متناوب باران و در ارتفاعات بارش برف خواهیم بود.


نبی پور افزود: با توجه به کاهش محسوس دما در روز‌های پنج شنبه و جمعه بارش برف به مناطق کم مرتفع و دامنه‌ها نیز کشیده خواهد شد.


او گفت: دریای خزر امروز موج متوسط دارد، اما از امشب با موج کوتاه همراه است و برای فعالیت‌های دریایی و صید و صیادی مناسب است.


کارشناس هواشناسی مازندران ادامه داد: ساری و دشت ناز با بیشینه دمای ۱۸درجه سانتیگراد دیروز، گرمترین و بلده با کمینه دمای ۹ درجه زیر صفر صبح امروز سرد‌ترین نقطه استان گزارش شد.

<div id="video-display-embed-code_9190912"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3742299/9190912?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما