شناسهٔ خبر: 5858489 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

منادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

مقام معظم رهبری بین مردم و مجلس نسبت به مذاکره کنندگان هسته‌ای اعتماد ایجاد کرده‌اند

یک نماینده مجلس گفت: مجلس به این حد در بحث مذاکرات هسته‌ای قانع نبوده و پیگیر این است که تیم دیپلماسی ما به بیشتر از این‌ها دسترسی پیدا کند.

صاحب‌خبر -

تیم مذاکره کننده تا به حال خوب پیش رفته و ما هیچ گونه ضعف و ذلتی حس نمی‌کنیم"علیرضا منادی" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛  با اشاره به این که مجلس شورای اسلامی پشتیبان و حامی تیم مذاکره کننده هسته‌ای است، اظهار داشت: یقین داریم این تیم از خطوطی که رهبری ترسیم کرده‌اند، خارج نمی‌شود و تاکنون برنامه‌ها را تا به حال خوب پیش برده است.

وی ادامه داد: ما هیچ گونه ضعف و ذلتی حس نمی‌کنیم و هر زمان چنین حسی به مجلس دست دهد، مطمئناً در مقابل بیگانگان ایستادگی کرده و جلوی اقدامات علیه ایران را خواهد گرفت.

این نماینده مجلس با بیان این که مقام معظم رهبری در بین مردم و مجلس نسبت به تیم مذاکره کننده اعتماد ایجاد کرده‌اند، تصریح کرد: این اعتماد ایجاد شده توسط رهبری، ما را آسوده کرده، که مطمئناً این تیم مذاکره کننده در راستای خیر و صلاح کشور تصمیم‌گیری خواهند کرد و اگر این مذاکرات بردی برای نظام ما نداشته باشد، یقینا ما این مذاکرات را قبول نخواهیم کرد.

منادی در پایان با اشاره به مواضع مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش‌هایی که به ما می‌رسد و امتیازات فعلی که به ما داده‌اند،  مجلس به این حد قانع نبوده و پیگیر این است که تیم دیپلماسی ما به بیشتر از این‌ها دسترسی پیدا کند و در سال‌های متمادی ما هیچ وقت به طرف مقابل اطمینان نداشتیم و صدق گفتار از آن‌ها ندیدیم چرا که طرف مقابل در جریان تجهیزات هسته‌ای لیبی، به تعهدات‌شان عمل نکردند و این شاهدی برای عدم صداقت طرف مقابل است؛ بنابراین در مقابل چنین افرادی هم دولت و هم ملت و مجلس می‌بایست کاملاً حواس‌شان جمع بوده تا امتیازی بی‌مورد به دشمن ندهیم.
انتهای پیام/

نظر شما