شناسهٔ خبر: 58582408 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

24 بهمن در بورس انجام می شود:

دومین تلاش برای فروش بلوک ۲.۷۹ درصدی "وساخت" بدون تغییر قیمت

بلوک ۲.۷۹ درصدی سرمایه گذاری ساختمان ایران برای دومین بار طی یکماه اخیر توسط یکی از سهامداران عمده آماده عرضه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صندوق سرمایه گذاری امین آشنا ایرانیان برای دومین بار در ماه جاری و بعد از ناکامی در فروش بلوک 2.79 درصدی سهام سرمایه گذاری ساختمان ایران در 10 بهمن ، درصدد عرضه مجدد این بلوک برآمده تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری خارج شود.

بر اساس این گزارش به این ترتیب، مقرر شده بیش از 862.6 میلیون سهم "وساخت" دوشنبه 24 بهمن از طریق کارگزاری سهم آشنا عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم 195 تومان ( بدون تغییر نسبت به عرضه قبلی ) و ارزش 168.2 میلیارد تومان تعیین شده است.

کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که 10درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقدا ً یا به صورت ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یا ارائه کرده و تاییدیه را مبنی بر اخذ تضامین مربوطه به بورس تهران تحویل دهند.

پیش از این شرکت های مدیریت سرمایه گذاری کوثربهمن، سرمایه گذاری امین آشنا ایرانیان و گروه مالی و اقتصادی دی در اقدامی هماهنگ اقدام به عرضه بلوک های 3.94 درصد (معادل بیش از 1.2 میلیارد سهم)، 2.7 درصد ( بیش از 826 میلیون سهم ) و 1.02 درصد (316 میلیون سهم) و به صورت نقد  کرده بودند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نظر شما