شناسهٔ خبر: 58576022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به همت موکبهای حسینی

توزیع ۵۰۰ هزار غذای گرم در میان زلزله‌زدگان خوی

رئیس ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم توسط مواکب اربعین حسینی بین زلزله‌زدگان خوی توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان غربی، آقای حسینی، افزود: تاکنون ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم توسط مواکب اربعین حسینی بین زلزله‌زدگان خوی توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در زمان وقوع زلزله‌های ۱۳ مهرماه و ۲۸ دی ماه و ۸ بهمن ماه سال جاری در خوی، مواکب اربعین حسینی از سراسر کشور از اولین ساعات به کمک زلزله‌زدگان شتافتند، افزود: از تاریخ ۲۸ دی ماه مواکب با تهیه امکانات رفاهی (پتو،  چادر، ....) و تهیه غذای گرم در وعده‌های نهار و شام در شهر و روستاها در خدمت مردم بودند و با بروز زلزله ۵.۹ ریشتری در خوی تعداد موکب‌ها افزایش یافته و روزانه نزدیک به ۴۰ هزار پرس غذا توزیع می‌شود.

 

رئیس ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی بیان کرد: مواکب اربعین حسینی در تمامی حوادث و بلایای طبیعی با حضور به‌موقع در اقصی نقاط کشور همیشه پای کار بوده و بدون ادعا در خدمت مردم ایران اسلامی هستند.

 

حسینی با بیان اینکه شیطنت‌ها و شایعاتی در سطح جامعه در خصوص استفاده از بودجه دولتی در مواکب حسینی وجود دارد، تصریح کرد : برای مدیریت مواکب حسینی هیچ بودجه دولتی استفاده نمی‌شود و تمام هزینه‌ها توسط مردم و خیرین پرداخت می‌شود که این نوع همکاری مردم و کمک مردم در سطح جهان نمونه و الگو است.

نظر شما