شناسهٔ خبر: 58575862 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی- جام آزاد زاگرب

راهیابی رضا عباسی به فینال؛ دانیال سهرابی از دور رقابت ها کنار رفت

رضا عباسی به فینال ۶۷ کیلو گرم راه یافت، ایمان محمدی و عارف محمدی به نیمه نهایی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی صعود کردند، سهرابی از دور رقابت‌ها حذف شد.

صاحب‌خبر -
راهیابی ایمان محمدی و عارف به مرحله یک چهارمبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون کشتی، نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:
 

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۱ ویتالی اریومنکو از مولداوی را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر ۱ (سه اخطاره) پریکا دیمیتریویچ از صربستان را برد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عارف محمدی دیگر نماینده کشورمان که در آن سوی جدول قراردارد، در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ آکر اشمید العبیدی از اتریش را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل ساگار از هند به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.


در وزن ۶۷ کیلوگرم رضا عباسی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر آشو از هند را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر آدام پویلیک از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۷ هاوارد یورگنسن از نروژ را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عباسی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل آدوماس گریگالیوناس از لیتوانی به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با هوسیوتیو از چین کشتی می‌گیرد. دانیال سهرابی دیگر نماینده کشورمان نیز که در آن سوی جدول قرار دارد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۲ ماماداسا سیلیا از فرانسه را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب لوییز اورتا سانچز قهرمان المپیک از کوبا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریف چینی، سهرابی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

(خبر تکمیل می شود)

نظر شما