شناسهٔ خبر: 58575541 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

آمار فوق‌العاده انسو فرناندس در اولین بازی برای چلسی/ چرا مودریک ناامید کننده بود؟

هافبک جوان آرژانتینی چلسی عملکرد خوبی در نخستین بازی‌اش در ترکیب آبی‌های لندن داشت.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، انسو فرناندس در آخرین لحظات نقل و انتقالات زمستانی با 120 میلیون یورو از بنفیکا به چلسی پیوست تا به گران‌ترین ترانسفر پریمیرلیگ تبدیل شود.

فرناندس 22 ساله در نخستین بازی‌اش در ترکیب چلسی، مقابل فولام در هفته بیست و دوم پریمیرلیگ به میدان رفت؛ دیداری که با تساوی بدون گل به پایان رسید. نکته جالب در این دیدار، عملکرد فوق‌العاده انسو فرناندس در روزی که بازیکنان چلسی نمایش خوبی نداشتند، بود.

آمار انسو فرناندس در دیدار با فولام به شرح زیر است:

%100 برتری در نبردهای هوایی

74 پاس

10 باز پس‌گیری توپ

9 برتری در نبردها

8 پاس در یک سوم دفاعی حریف

6 تکل صحیح

3 دفع توپ

2 متحمل خطا

1 ایجاد موقعیت

1 شوت

0 ارتکاب خطا

انسو فرناندس

آمار فوق‌العاده انسو فرناندس در شبی رقم خورد که دیگر خرید گران‌قیمت چلسی یعنی میخایلو مودریک یک نیمه ناامید کننده مقابل فولام داشت و در بین دو نیمه هم تعویض شد. البته گراهام پاتر، سرمربی چلسی در نشست خبری پس از بازی عنوان کرد که مودریک طی هفته گذشته دچار سرماخوردگی شدیدی شده بوده و به همین خاطر نتوانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. آمار این بازی هم در دیدار با فولام به شرح زیر است:

45 دقیقه

0 شوت

0 متحمل خطا

0 ایجاد موقعیت

0 دریبل موفق

0 پاس در باکس حریف

با وجود عملکرد فوق‌العاده انسو فرناندس در دیدار با فولام، این ژائو پالینیا، بازیکن فولام بود که مرد اول میانه زمین بود. او در این دیدار 11 باز پس‌گیری توپ، 7 برتری در نبردها، 4 تکل صحیح، 3 شوت، 3 پاس در یک سوم دفاعی حریف، 2 نبرد هوایی موفق، 2 ایجاد موقعیت و 2 باز پس‌گیری توپ در یک سوم دفاعی حریف را به نام خودش ثبت کرد. این در حالی است که او در بازی با چلسی یک دریبل هم نخورد.

چلسی

نظر شما