شناسهٔ خبر: 58572634 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشارکت هفت سینما در جشنواره فیلم فجر مشهد مقدس

رئیس گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تاکنون مشارکت هفت سینما در بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد قطعی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، محمدزاده افزود: پردیس های سینمایی هویزه، برفی، اطلس، ویلاژتوریست، سیمرغ، پارک بازار و سینما آفریقا هفت سینمایی هستند که برای اکران فیلمهای چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر مشهد اعلام آمادگی کرده اند.

وی ادامه داد: اکران فیلمهای چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در قالب بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۷ بهمن ماه آغاز می شود.

رئیس گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هنوز تعداد فیلمها و اسامی آنها برای حضور در بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد مشخص نشده است و به محض قطعی شدن، اطلاع رسانی خواهد شد.

محمدزاده همچنین از حضور فیلمساز مشهدی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر خبر داد و افزود: فیلم‌ «بعد از رفتن» به کارگردانی «رضا نجاتی» از کارگردانان خراسان رضوی یکی از ۲۴ فیلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر امسال است.

او گفت: در فیلم ۹۰ دقیقه ای «بعد از رفتن» بازیگرانی از جمله «صابر ابر، پانته آ بهرام» ایفای نقش می کنند، این فیلم نخستین فیلم بلند نجاتی است که در مقام کارگردان در جشنواره فیلم فجر حضور می یابد.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۳ بهمن امسال همزمان با تهران در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

نظر شما