شناسهٔ خبر: 58565890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سردار پاکپور: تا تامین کامل آرامش کنار مردم خوی هستیم/ اسکان ۱۰۰ هزار نفر در کمپ‌های موقت

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به خدمات‌رسانی شبانه‌روزی سپاه در موضوعات امداد و نجات و اسکان هموطنان زلزله‌زده خوی، گفت: سپاه تا رسیدن کامل مردم به آرامش در کنار مردم زلزله زده می‌ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارس خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده خوی با اشاره به خدمات گسترده و مستمر سپاه در مناطق زلزله زده اظهار داشت: سپاه با تمام قوا به موضوع زلزله خوی ورود کرد هم در بحث امداد و نجات و هم در زمینه خدمات شبانه روزی در حال انجام خدمت هستند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: با توجه به جو روانی و هراس از زلزله و ترک منازل توسط مردم،نیاز بود مردم در جایی اسکان پیدا کنند و با برپایی کمپ‌های موقت حدود صدهزار نفر از مردم در این کمپ‌ها اسکان داده شده اند و  ۶۰ الی ۷۰ درصد این کمپ‌ها در تحویل سپاه برای خدمات رسانی است.

وی افزود: این کمپ‌ها با همکاری هلال‌احمر برپا شده و در اختیار سپاه است از قبل یک بیمارستان صحرایی در منطقه بود و برای خدمات درمانی پست‌های درمانی هم ایجاد شد تا همه نیازمندی‌های دارویی و درمانی را برطرف کنیم.

پاکپور یادآور شد: روزانه ۱۵هزار پرس غذای گرم توسط سپاه در کمپ‌های اسکان اضطراری و سایر نقاط که مردم پراکنده هستند، طبخ و توزیع میشود.

فرمانده نیروی زمین سپاه از بهبود شرایط خدمات رسانی در روزهای اخیر خبر داد و گفت: سپاه تا رسیدن کامل مردم به آرامش در کنار مردم زلزله زده می‌ماند.

پایان پیام

نظر شما