شناسهٔ خبر: 58555251 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نامه بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران به سران سه قوه درباره طرح "مولد سازی"

امید آن می‌رود دولت و مجلسی که با شعار مبارزه با فساد و مردمی بودن روی کار آمده‌اند با بازخوانی دوباره پیامدها و سازوکارهای طرح از ادامه اجرایی شدن آن جلوگیری کرده و سیاست‌گذاری جدیدی منطبق با اصول قانون اساسی و مجراهای حکمرانی کشور برای رفع مشکلات اقتصادی ارائه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران، به نقل از تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران، در نامه نامه بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران تصریح شده است: هنوز مدت زیادی از موج اعتراضات کارگران و دانشجویان در پی رهاسازی‌های سابق و به تاراج رفتن اموال بیت المال که با نام تولید و خصوصی سازی صورت گرفت، نگذشته است که این روزها شاهد اجرایی شدن طرحی نامانوس‌تر و پر شائبه‌تر با نام مولد سازی هستیم. 

آیا تفویض هر سه مسئولیت شناسایی، اجرا و نظارت به یک هیئت هفت نفره آن هم با این حجم اختیارات خود گلوگاهی برای فساد، شکل گیری تعارض منافع و عدم پاسخگویی نخواهد بود؟

 اگر شخصی در این هیئت ملتزم خطا و یا جرمی شود راه بازخواست و احقاق حق از دست رفته مردم به چه شکل خواهد بود؟

در نهایت امید آن می‌رود دولت و مجلسی که با شعار مبارزه با فساد و مردمی بودن روی کار آمده‌اند با بازخوانی دوباره پیامدها و سازوکارهای طرح از ادامه اجرایی شدن آن جلوگیری کرده و سیاست‌گذاری جدیدی منطبق با اصول قانون اساسی و مجراهای حکمرانی کشور برای رفع مشکلات اقتصادی ارائه کنند.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما