شناسهٔ خبر: 58552562 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

افتتاح ۲۵ طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی استان اصفهان در ایام‌الله دهه فجر

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۵ طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان کلنگ زده یا بهره‌برداری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلال سلمانی امروز _پنجشنبه سیزدهم بهمن_ در آئین افتتاح مراکز آموزشی و ورزشی در ایام دهه فجر با اشاره به افتتاح ۱۱۰۰ مرکز آموزشی، پرورشی و ورزشی در سراسر کشور، اظهار کرد: هم‌زمان با چهل و چهارمین دهه مبارک پیروزی انقلاب اسلامی و هماهنگ، ۲۵ طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان اصفهان کلنگ‌زده یا بهره‌برداری شد.

وی افزود: امروز همزمان با افتتاح پروژه‌های سراسری در کشور، طرح‌های مدرسه شهید اسدی در مهردشت، پژوهش‌سرای گلخنی در زواره، و مدارس امام صادق، علی‌آباد، دزج و دولت‌آباد در دهاقان به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: خوابگاه رحمت تیران و کرون، سالن ورزشی اردوگاه باهنر نائین، مدارس شهید لندی و شهید چمران ناحیه سه و مدرسه ابوریحان ناحیه شش اصفهان از جمله پروژه‌های دیگری هستند که در دهه فجر افتتاح شد.

وی اظهار کرد: به‌همین مناسبت یک مدرسه در برخوار، سه مدرسه در خوروبیابانک و چهار مدرسه نیز در سمیرم مورد بهره‌برداری قرار گرفت، همچنین یک مدرسه در تیران و کرون، دو مدرسه در فلاورجان و سه مدرسه در برخوار نیز از جمله پروژه‌هایی هستند که کلنگ زده شد تا فرایند ساخت‌شان در دهه فجر آغاز شود.

نظر شما