شناسهٔ خبر: 58547153 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ریزش کوه در برخی جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

جانشین پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد خودروها با وجود ریزش کوه در جاده یاسوج به شیراز حدفاصل گردنه مله شوره در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

ریزش کوه در برخی جاده‌های اصلی استانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ حسن دانایار در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما با بیان اینکه همه جاده‌های اصلی استان باز هستند، افزود: با توجه به بارش‌های قابل توجه و کوهستانی بودن استان ریزش کوه در برخی نقاط مانند جاده ارتباطی یاسوج به روستای فیروزآباد و یاسوج به شیراز و تونل گل زردون در یاسوج به بابامیدان رخ داده که عوامل راهداری در حال ریزش برداری هستند.
جانشین پلیس راه استان با اشاره به اینکه پلیس در این نقاط علائم هشدار دهنده قرار داده است از رانندگان خواست در این مسیر‌ها توقف نکنند.
وی همچنین با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ گونه تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان گزارش نشده است، ادامه داد: بیشتر تصادف ها در این مدت منجر به خسارت و جرحی بوده است.
محمدی از مردم خواست با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها و پدیده مه صبحگاهی در اوایل صبح و اواخر شب در صورت تردد از جاده‌های کوهستانی چراغ مه شکن را روشن کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

نظر شما