شناسهٔ خبر: 58540567 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عسگری: مدافع پرسپولیس آفساید را پر کرده و اخراج بیرانوند درست بود

تهران- ایرنا- رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: مدافع پرسپولیس روی خط آفساید را پر کرده بود، چون بیرانوند خطا انجام داد و موقعیت صددرصد را از حریف گرفت اخراج شد، اخراج بیرانوند تصمیم درستی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حسین عسگری چهارشنبه شب با اشاره به قضاوت مرتضی منصوریان در دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: منصوریان بازی سختی را قضاوت کرد، این بازی اتفاقات زیادی داشت، برخی از تصمیمات داور درست بود اما برخی تصمیماتش اشتباه بود.

وی افزود: در دقیقه ۳۹ شیخ دیاباته در محوطه سرنگون شد اما به خاطر اینکه کیفیت تصویربرداری مناسب نبود نمی‌توان به طور واضح گفت پنالتی بود یا نه؟

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در دقیقه ۴۳ آلومینیوم در یک ضدحمله، صاحب موقعیت گلزنی شد، این صحنه جای بحث دارد، جای‌گیری کمک داور غلط بود و وقتی جای‌گیری کمک داور اشتباه باشد نمی‌توان به تصمیم او اعتماد کرد، در ابتدا گمان به آفساید بودن این صحنه داشت اما آن چیزی که من از روی تجربه دیدم مدافع پرسپولیس روی خط آفساید را پر کرده بود. در ادامه چون بیرانوند خطا انجام داد و موقعیت صددرصد را از حریف گرفت اخراج شد، اخراج بیرانوند تصمیم درستی بود.

عسگری تصریح کرد: در نیمه دوم یک خطای واضح روی مهدی ترابی صورت گرفت که باید داور نقطه پنالتی نشان می‌داد، پنالتی پرسپولیس در این صحنه نادیده گرفته شد.

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی با قضاوت مرتضی منصوریان به مصاف آلومینیوم اراک رفت که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نظر شما