شناسهٔ خبر: 58537652 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه‌ آسیا‌نیوز | لینک خبر

فروش خودرو

جزئیات پیش فروش فوری ایران خودرو+لیست خودروهای عرضه شده

همزمان با طرح فروش فوری آریسان در ایران خودرو، طرح پیش فروش چهار محصول دیگر هم از روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش آسیانیوز، طرح فروش فوری بدون قرعه‌کشی ایران خودرو برای وانت آریسان 2 دوگانه‌سوز از روز پنج‌شنبه، 13 بهمن 1401، همزمان با طرح بزرگ پیش فروش این شرکت آغاز می‌شود. این طرح تا 17 بهمن ادامه دارد.

طرح فروش فوری محصولات آریسان 2 دوگانه‌سوز با موعد تحویل حداکثر 90 روزه از ساعت 11 پنج‌شنبه، 13 بهمن 1401، آغاز می‌شود. این طرح قرار است تا تکمیل ظرفیت و حداکثر 17 بهمن ادامه داشته باشد.

به هر کد ملی با شرط داشتن گواهینامه یک خودرو اختصاص داده می‌شود. در این طرح فروش فوری قیمت خودرو وانت آریسان 2 دوگانه‌سوز 285 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. این محصول در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و مشکی عرضه می‌شود.

این خودرو در کف بازار در محدوده 320 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. بنابراین سود شرکت طرح جدید ایران خودرو 35 میلیون تومان خواهد بود.

------------
بیشتر بخوانید

جزئیات و زمان پیش فروش ایران خودرو به مناسبت دهه فجر+شرایط

----------------------------------
تجارت نیوز نوشت همزمان با طرح فروش فوری آریسان، طرح پیش فروش چهار محصول دیگر ایران خودرو هم از روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود که آریسان 2 دوگانه‌سوز در این طرح هم حضور دارد.

در این مرحله از طرح پیش فروش ایران خودرو، چهار محصول وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷ برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دارندگان خودروهای فرسوده عرضه خواهد شد.

پیش‌شرط تعریف حساب وکالتی و بلوکه‌شدن بخشی از وجه خودرو مورد تقاضا در حساب مشتری برای اولین بار در اجرای طرح‌های فروش ایران‌ خودرو اجرا می‌شود./

نظر شما