شناسهٔ خبر: 58505131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خدمات تعاونی روستایی به مناطق گچساران و باشت/ توزیع بیش از 1000 تن آرد یارانه‌ا‌ی بین روستائیان

رئیس اداره تعاون روستایی گچساران و باشت گفت: یکهزارو ۵۴۰ تن آرد یارانه‌ای خانه پز امسال بین مردم مناطق روستایی این دو شهرستان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

سید وهاب حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در دو شهرستان گچساران و باشت یکهزارو ۲۰۰ تن نهاد دامی و ۵۳۱ تن کود شیمیایی برای حمایت از تولیدات کشاورزی و دامپروری به صورت مستمر در سال جاری بین روستاییان و کشاورزان توزیع شد.

وی بیان کرد: یکهزارو ۵۴۰ تن آرد یارانه‌ای خانه پز امسال بین مردم مناطق روستایی شهرستان های گچساران و باشت توزیع شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی گچساران و باشت تصریح کرد: امسال ۷۰۷ تن گندم به ارزش ریالی ۷۴ میلیاردو ۷۳۰ میلیون ریال توسط تعاون روستایی از کشاورزان این شهرستان ها خریداری شده است.

حسینی عنوان کرد: از سوی تعاونی های روستایی گچساران و باشت یک میلیاردو ۱۲ میلیون ریال کالا اساسی به جهت تنظیم بازار توزیع شد.

وی گفت: امسال ۲۱۰ هزار لیتر سوخت (نفت سفید ) از سوی مراکز توزیع سوخت شرکتهای تعاونی روستایی بین روستاییان دو شهرستان توزیع گردید.

رئیس اداره تعاون روستایی گچساران و باشت خاطرنشان کرد: سوخت توزیعی نفت سفید بوده که در روستاهای صعب العبور و فاقد گاز طبیعی توزیع شده است.

حسینی بیان کرد: این میزان سوخت براساس سهمیه تعیین شده در کالا برگ های الکترونیک بین اهالی روستاهای فاقد گاز توزیع شد.

وی افزود: راهبرد اصلی تعاونی روستایی و عشایری گچساران و باشت توزیع کالاهای اساسی در این مناطق برای رفاه حال این قشر آسیب پذیر است.

رئیس اداره تعاون روستایی گچساران و باشت ادانه داد: در این شهرستان ها ۳۰ تعاونی تولیدی، کشاورزی و روستایی وجود دارد که تعاونی زنبورداران، مرغداران، باغداران و تعاونی بانوان از عمده‌ترین این تعاونی‌ها است.

حسینی اضافه کرد: این شرکت تعاونی ها شامل پنج شرکت تعاون روستایی، ۱۴ تعاونی کشاورزی ،۲ تعاونی باغداران، ۶ تعاونی تولیدی، ۲ تعاونی منابع طبیعی و آبخیز داری و یک تعاونی زنان است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۷ هزار نفر عضو این شرکت تعاونی ها هستند، افزود: خرید توافقی محصولات کشاورزی و دامی نیز از دیگر خدمات ارایه شده تعاون روستایی گچساران و باشت به کشاورزان و روستاییان است.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

 

نظر شما