شناسهٔ خبر: 58482988 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اخبار کوتاه نهم بهمن استان مرکزی+فیلم

مجموعه خبر‌های کوتاه استان مرکزی را به صورت روزانه می‌توانید در سایت خبرگزاری صدا و سیمای استان ببینید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در دومین مرحله از اعزام راهیان نور دانش آموزی، صبح امروز ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دختر شهرستان اراک در قالب شش دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

دانش آموزان در این اردوی چهار روزه از مناطق عملیاتی و یادمان‌های اروند، شلمچه، دهلاویه و هویزه بازدید و با رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.
---
فرماندار تفرش در جلسه شورای اداری این شهرستان بر ضرورت اطلاع رسانی مناسب درباره دستاورد‌های نظام اسلامی و اقدامات دولت سیزدهم تاکید کرد و از مدیران اجرایی خواست ضمن آمادگی برای برنامه‌های این دهه برای سرکشی به نیازمندان هم برنامه ریزی کنند.
---
شورای اداری شهرستان آشتیان هم با حضور بیاتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تشکیل و در آن در خصوص افتتاح طرح‌های دهه فجر شامل ۴۶ طرح عمرانی با اشتغال ۶۶۲ نفر، ۵ طرح ساختمانی مددجویی، ۱۱ طرح دهیاری‌ها و لایروبی قنات نادر آباد اطلاع رسانی شد.
---
و اینکه شرکت مخابرات استان اعلام کرد در راستای ارتقاء و توسعه شبکه‌های مخابراتی در مرکز شهید باهنر اراک به مدت ۷۲ ساعت احتمال بروز اختلال در خطوط مشترکان تلفن‌های ثابت در کوی الغدیر و هجرت اراک وجود دارد.

<div id="video-display-embed-code_9160913"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3734805/9160913?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما