شناسهٔ خبر: 58480006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کاشان:جمهوری اسلامی ایران، به قدرت موثر جهان تبدیل می شود

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در آستانه پیچ تاریخی قرار داریم و با نزدیک شدن به آن و جابجایی قدرت از غرب به شرق، آمریکا منزوی و جمهوری اسلامی ایران، به قدرت موثر جهان تبدیل می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام حسینی یکشنبه شب در دیدار با جمعی از مدیران شرکت فولاد امیرکبیر کاشان افزود:ما به سوی ظهور پیش می رویم و دیر یا زود این مهم رخ می دهد و آمریکایی ها در سال ۱۹۹۹ در جلسه ای گفتند در سال ۲۰۲۵ اگر رییسان کشورهای خاورمیانه از ما نباشد دیگر آمریکا کاری نمی تواند انجام دهد و به همین دلیل به افغانستان، حمله کردند تا حاکم کشور از آنها باشد و داعش را ایجاد کردند تا لبنان و سوریه و عراق از آنها باشد، اما اراده خدا و تدابیر رهبری و همت حاج قاسم ها مانع شد.

وی اظهار کرد: هنری کیسینجر وزیر امور خارجه پیشین آمریکا گفت، بعد از پیچ تا ریخی نقش اول را آمریکا نخواهد داشت بلکه پرچم امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مسیر را مشخص خواهد کرد و در این برحه حساس زمانی نقش تولیدکنندگان در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خطیر است.

امام جمعه کاشان بیان کرد:مدیریت در موسسات تولیدی و اقتصادی و در همه امور مهم است در سوره یوسف آمده، که حضرت یوسف(ع) به حاکم مصر گفت چون من متخصص و متعهد و پاک دست هستم مرا به خزائن مصر بگمار و مدیر مجموعه ها باید این ۲ ویژگی«تعهد و تخصص» را داشته باشند اگر این ها نباشد کشور ضرر می کند.

حجت الاسلام حسینی گفت: به همه مجموعه ها توصیه می کنم برای خود چشم انداز و افق دید و اهداف بلند در نظر بگیرید و تحقق اهداف بلند نیازمند همتی مثل شهید طهرانی مقدم و شهریاری است.

وی افزود: تولیدکنندگان باید رضایت کارگران خود را حاصل کنند چون امام صادق(ع) می فرمایند تا عرق کارگر تا خشک نشده حقوق او را بدهید.

وی اظهار کرد:من به استانی برای تبلیغ سفر کرده بودم و از کارخانه ای بازدید کردم که چهارماه حقوق کارگرش عقب افتاده بود و برای دریافت حقوق تجمع هم کرده بودند و این که شرکت فولاد امیرکبیر حقوق کارگران را به موقع پرداخت می کند قطعا برکت و دعای خیر کارگر و رضای خدا را کسب کرده است.

امام جمعه کاشان بیان کرد:مقام معظم رهبری در حکم انتصاب به من فرمان داده اند که تمام همت خود را برای نیازهای فکری، معنوی و اجتماعی مردم کاشان به ویژه جوانان بکار گیرم و من هم معضلات کاشان را بررسی کردم.

حجت الاسلام حسینی گفت:طلاق یکی از معضلات کاشان است و به همین دلیل با برگزاری جلسه های متعدد با حضور روان شناسان، مشاوران، قضات در دفترم ، برای رفع این آسیب اجتماعی و کاهش ۴۰ درصدی آن هدف گذاری کرده ایم چون باید تلاش کنیم آسیب اجتماعی در کاشان که به فرموده مقام معظم رهبری شهر مکرم است، تمام شود.

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان تحت نام شرکت صنایع گالوانیزه فجر سپاهان در اسفندماه ۱۳۷۴ با هدف تولید ورق گالوانیزه به روش غوطه‌وری گرم مداوم تأسیس شد و در سال ۱۳۷۹ به بهره‌برداری رسید. این شرکت در شهریورماه سال ۱۳۹۱ به گروه فولاد مبارکه پیوست که در حال حاضر سهام‌دار عمده این شرکت با ۵۳ درصد سهام است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما