شناسهٔ خبر: 58478863 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

بازدید وزیر فرهنگ از نمایشگاه «شهر خانواده»

محمدمهدی اسماعیلی در بازدید از نمایشگاه «شهر خانواده» ضمن دیدار چهره به چهره با فعالان بخش های مختلف حوزه صنایع خلاق فرهنگی پای سخنان و دغدغه های فعالان این عرصه نشست.

صاحب‌خبر -
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه یکشنبه نهم بهمن ماه از نمایشگاه «شهر خانواده» واقع در کوشک باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تهران بازدید به عمل آورد.

بنا بر این گزارش، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت وزارت فرهنگ، سیدمحمدهاشمی معاون امور مجلس و استان‌ها، محمود سالاری معاون امور هنری،  سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی،  سیدمجید پوراحمدی رییس صندوق اعتباری هنر و سایر مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از نمایشگاه «شهر خانواده»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کردند.

گفتنی است، نمایشگاه شهر خانواده از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور با مشارکت صندوق اعتباری هنر و با همکاری مجموعه فرهنگی عباس آباد تهران تا ۱۲ بهمن ماه در کوشک باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تهران برپا خواهد بود. 

همچنین در این نمایشگاه بیش از ۶۰ نوع محصول فرهنگی در حوزه های پویانمایی، اسباب بازی، عروسک، بازی رو میزی، نوشت افزار، بازی های ویدئویی، کتاب تعاملی، کتاب تصویری کودک و کتاب پی نما ارائه شده است. معرفی برند شخصیت های بومی، ایرانی و اسلامی با بکارگیری تئاتر تعاملی، ارائه یک نمونه کاربردی از چیدمان محصولات فرهنگی در محیط های زندگی خانواده و فرزندان و ارزیابی از میزان جذابیت و کشش شخصیت های بومی، ایرانی و اسلامی از اهداف اصلی برپایی این نمایشگاه به شمار می‌رود.

نظر شما