شناسهٔ خبر: 58478809 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

خبر ورزشی

صاحب‌خبر -

وعده تاج برای برگزاری لیگ آینده با VAR

رئیس فدراسیون درباره آخرین وضعیت کمک داور ویدیویی (VAR)، عنوان کرد: شرکتی که  با آن وارد مذاکره شده‌ایم با صدا و سیما، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، فولاد مبارکه و فولاد خوزستان قرارداد دارد و دوربین‌های این مؤسسات را تامین کرده است. وی ادامه داد: مهم این است این شرکت تائید شده و ما باید کمک‌داور ویدیویی  را به هر طریقی که شده راه‌اندازی کنیم. نباید شرایط به نحوی پیش برود که تاجیکستان و ترکمنستان در AFC کمک‌داور ویدیویی (VAR) داشته باشند و ما هنوز به دنبال آن باشیم که با چه شرکتی قرارداد ببندیم. سال آینده باید در لیگ برتر کمک‌داور ویدیویی (VAR) داشته باشیم تا اشتباهات داوری نیز به حداقل برسد. تجهیز ورزشگاه‌ها به کمک‌داور ویدیویی حق تماشاگران فوتبال است.

 

پیام احساسی همسر میناوند در دومین سالگرد او

در ساعات پایانی هشتم بهمن ماه ۱۳۹۹ بود که مهرداد میناوند، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود، در ۴۵سالگی دار فانی را وداع گفت.همسر مهرداد میناوند که مدتی پیش از درگذشت تلخ او، با مهرداد ازدواج کرده بود، در دومین سالروز درگذشت همسرش با انتشار یک استوری از مزار او نوشت: «یادت تا ابد جاودانه است عزیزترین. امروز مثل قدیم همه جمع بودیم پیشت، فقط جای تو خیلی خالی بود، مثل این دو سالی که نبودی. مطمئنم جات خیلی خوبه. اینو از آرامشی که مزارت داره می‌دونم عزیز دلم.»
مراسم دومین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند، روز جمعه با حضور اهالی فوتبال در بهشت زهرا برگزار شد.

 

صدور پروانه حرفه‌ای استقلال با 210 میلیارد تومان!

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در حاشیه جلسه خود با نمایندگان مجلس در خصوص بدهی‌های استقلال صحبت کرد و گفت: «در مورد باشگاه‌ها هم مشکلات ما فراتر از این حرف‌هاست. استقلال باید تا فروردین ۱۴۰۲ حدود ۲۱۰میلیارد تومان بدهد تا مجوز حرفه‌ای بگیرد. واقعا قادر به پرداخت این مبالغ کلان نیستیم.»
او ادامه داد: «من درخواست دارم که برخی کمک‌ها در مجلس به تصویب برسد. این بودجه در تمام کشورهای دنیا هم اتفاق می‌افتد. بخشی از تقاضای ما تخصیص اعتبار مستقیم به فدراسیون فوتبال است. با وضعیتی که کرونا به وجود آورده است، با وجود اینکه باشگاه‌ها درآمدزایی می‌کنند، باز هم دولت کمک می‌کند. آن وقت اندک درآمد ما بابت حق فروش بلیت هم از ما گرفته شد.»

 

سیاوش یزدانی به سپاهان پیوست

یزدانی که لیگ‌های هفدهم و هجدهم را برای سپاهان به میدان رفته بود، حالا یک بار دیگر به اصفهان برگشته تا به فوتبالش در این تیم ادامه دهد. او با مدیران باشگاه سابقش بر سر همه چیز به توافق رسیده و قراردادش را نیز به امضا رسانده و تنها انتشار تصاویر او با لباس زرد رنگ سپاهان باقی مانده تا همه چیز شکل رسمی به خود بگیرد. با پیوستن سیاوش به سپاهان، اکنون مهمترین سوالی که مطرح می‌‎شود این است که آیا او قصد دارد بابت فسخ یک طرفه قراردادش از استقلال شکایت کند یا خیر؟ در صورتی که یزدانی این کار را انجام دهد، پرونده راهی کمیته تعیین وضعیت خواهد شد و اگر فسخ آبی‌ها قانونی نبوده باشد، ممکن است منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی آنها شود. البته گفته می‌شود که سیاوش قصد ندارد با استقلال وارد چالش شود و با تفاهم مالی و دریافت بخشی از قراردادش، بی خیال شکایت از آبی‌ها شود.

نظر شما