شناسهٔ خبر: 58477410 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

جهاد اسلامی: نمی‌گذاریم اسرای فلسطینی، طعمه رژیم صهیونیستی شوند

فارس

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر لزوم آزادسازی همه اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی، گفت که این رژیم از از همه خطوط قرمز عبور کرده است.

صاحب‌خبر -

احمد المدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه تأکید کرد که دشمن صهیونیستی، شنیع‌ترین جنایات را علیه اسرای فلسطینی در بند این رژیم مرتکب می‌شود.

خبرگزاری القدس به نقل از المدلل گزارش داد، امروز از اسرای خود حمایت می‌کنیم که در معرض شدیدترین حملات از سوی کابینه افراطی صهیونیست قرار دارند؛ کابینه‌ای که توحش خود را بر روی اسرای فلسطینی نشان می‌دهد.

وی در جریان یک تجمع اعتراضی که در برابر مقر صلیب سرخ در غزه و در رد تجاوزات علیه اسرای فلسطینی برگزار شده بود، گفت: کابینه صهیونیستی با جنایت علیه اسرای ما، از همه خطوط قرمز عبور کرد و اقداماتی را برای شکنجه اسرا انجام داد.

این رهبر جهاد با بیان اینکه مقاومت فلسطین اسرای خود را در زندان‌های اسرائیلی رها نخواهد کرد که طعمه این رژیم شوند، تصریح کرد، مقاومت به دفاع از خاک خود ادامه می‌دهد و شمشیر آن در برابر اشغالگر کشیده شده است تا بتواند همه اسرای خود را آزاد کند.

المدلل از همه ملت فلسطین خواست که در برابر دشمن صهیونیستی به پا خیزند و بتوانند جنایات آن علیه اسرای فلسطینی را متوقف کنند. وی همچنین رژیم صهیونیستی را مسئول این جنایات دانست و گفت که چنین اقداماتی فقط باعث تداوم مقاومت تا آزادسازی همه اسرا خواهد شد.

این در حالی است که مسئولان زندان‌های صهیونیستی در عوفر، مجدو و النقب به اسرای فلسطینی یورش بردند و شماری از آنان را به زندان‌های انفرادی منتقل کردند. صهیونیست‌ها به خاطر اینکه اسرا عملیات استشهادی در قدس اشغالی را جشن گرفته بودند، این اقدام را انجام دادند.

برچسب‌ها:

نظر شما