شناسهٔ خبر: 58475365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یادواره ۲۱شهید اطلاعات و عملیات سپاه چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شهرکرد -ایرنا- یادواره ۲۱ شهید اطلاعات و عملیات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، همزمان با سراسر کشور و در چهلمین سالگرد شهادت "حسن باقری" روز یکشنبه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به ویژه سه هزار و ۵۰۰ شهید اطلاعات عملیات سپاه و ۲۱ شهید اطلاعات و عملیات سپاه استان گفت: نقش اطلاعات و عملیات در اجرای عملیات‌های دوران جنگ یکی از موضوعات مهم در دوران دفاع مقدس بود.

سردار علی محمد اکبری افزود: آشنایی و پیگیری وضعیت دشمن از نظر تجهیزاتی و نیروی انسانی و شناسایی استعداد دشمن جز موفقیت‌های دوران دفاع مقدس بود.

به گفته وی، حفظ اسرار از ویژگی‌های رزمندگان اطلاعات و عملیات بود که با نفوذ به عمق خاک دشمن به دنبال کسب اطلاعات کامل از سازمان و تجهیزات و توان دشمن بودند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین به نقش شهدای اطلاعات و عملیات با انجام ماموریت‌های سخت و طاقت فرسا در دوران جنگ اشاره کرد و گفت: این شهدا به صورت ویژه و مبتکرانه با خلاقیت‌، شجاعت و شهامت در راه کسب اطلاعاتی بودند، که نیاز طرح‌ریزی و طراحی عملیات‌ها برای مبارزه و مقابله با تجاوز همه جانبه رژیم بعث عراق بود.

سردار علی افضلی افزود: شهید" حسن باقری" از نابغه‌های دوران دفاع مقدس بود که مقام معظم رهبری از ایشان بعنوان "معجزه انقلاب" نام بردند.

به گزارش ایرنا،در پایان این آیین با اهدای لوح از خانواده‌های معظم شهدای اطلاعات عملیات سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه استان تجلیل شد.

نظر شما