شناسهٔ خبر: 58467432 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

واکنش معاون شهردار به لیست جذب ۴۰۰۰ نیرو در بلدیه

معاون شهردار تهران در خصوص لیست منتشر شده مبنی بر جذب ۴۰۰۰ نفر در شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت شهری، گفت: استنباط من این است که برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای به گونه‌ای است که نقاط قوت ما را تبدیل به ابهام کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، باقری معاون برنامه ریزی شهرداری تهران در خصوص لیست منتشر شده مبنی بر جذب ۴۰۰۰ نفر در شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت شهری، گفت: استنباط من این است که برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای به گونه‌ای است که نقاط قوت ما را تبدیل به ابهام کند.

وی ادامه داد: چرا که در موضوع تبدیل وضعیت در شهرداری تهران پرچم دار تبدیل وضعیت ایثارگری در کشور هستیم، به گونه‌ای که ۲۸۳۰ نفر جذب شدند که این یک نقطه قوت است اما یک لیست موهوم به صورت کهکشانی منتشر شده است که اگر همه تبدیل وضعیت‌ها را جذب تلقی کنیم، به عدد آن لیست نمی‌رسد.

وی گفت: به صورت رسمی اعلام می‌کنم که از ابتدای شروع به کار در دوره جدید مدیریت شهری ۳۰۰۰ نفر از کارکنان بنا به دلایل مختلف از شهرداری خارج شدند، شهرداری می‌تواند بر اساس قوانین ۱۵۰۰ نفر را جذب کند اما عملکرد ما نشان می‌دهد که ۶۷۰ نفر جذب جدید داشتیم که ۲۲۰ نفر آنها نیروهای شرکت واحد اتوبوسرانی هستند و ما حتی یک سوم این مجوز را استفاده نکردیم.

وی افزود: لیست این جذب نیروها را با ذکر تحصیلات و مشخصات به کمیته منابع انسانی شورای شهر دادیم.

پایان پیام/

نظر شما