شناسهٔ خبر: 58460262 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

توقیف ۲۰ خودروی متخلف در دور دورهای شبانه در تهران

رئیس پلیس شمال شهر تهران گفت: در سه شب گذشته بیش از ۲۰ خودروی متخلف را در دور دورهای شبانه توقیف کردیم، قطعا پلیس با خودرو هایی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند برخورد قاطع می‌کند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمدباقر قدمزاده سرکلانتر یکم فاتب در مصاحبه با فارس در شمیرانات اظهار کرد: شهرستان شمیرانات با معضلات و چالش‌های اجتماعی مختلفی از جمله تردد افرادی با ماشین خود با عنوان دور دور که باعث ایجاد مزاحمت برای ساکنین است، مواجه می‌باشد.

وی گفت: آخر هر هفته و در روزهای تعطیل از ساعت ۹ شب طرح ارتقاع امنیت را پیگیری می‌کنیم که این موضوع به صورت ایست و بازرسی و پاکسازی و تست الکل و بحث خودروهایی که با دور دور کردن ایجاد مزاحمت می‌کنند و حامل یا مصرف کننده مشروبات الکلی هستند، بررسی می‌شود.

رئیس پلیس شمال شهر تهران خاطرنشان کرد: در سه شب گذشته بیش از ۲۰ خودرو از متخلفان را توقیف کردیم و در بحث موضوعات بدحجابی هم اقداماتی انجام شده است و این اقدامات ادامه دار می‌باشد و قطعا پلیس با خودروهایی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند، برخورد قاطع می‌کند.

دستگاه‌های مسؤول در موضوع گردنه قوچک پای کار نیستند

سرکلانتر یکم فاتب ادامه داد: تجمعات گردنه قوچک را هم در دستور کار قرار دادیم و این گردنه جزو نقاط آلوده قرار گرفته و بحث این نقطه در شورای تامین شهرستان شمیرانات عنوان شده است و قرار بر این شد که اداره راه یک سری اقدامات هندسی انجام بدهد اما متاسفانه این اداره همکاری لازم را با پلیس نداشته است.

قدمزاده تصریح کرد: دستگاه‌هایی که مسؤول هستند در موضوع گردنه قوچک پای کار نیستند و علی‌رغم اینکه در جلسه شورای تامین، فرماندار محترم و دادستان‌های محترم لواسانات و منطقه یک پیگیر بودند و بارها برای این مسئله جلسه تشکیل داده‌اند، شهرداری و اداره راه همکاری لازم را با پلیس به عمل نمی‌آوردند و این باعث شده با توجه به پاکسازی مکرر پلیس معضلات گردنه قوچک همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: سرکلانتری یکم فاتب در تهران دومین سرکلانتری بود که در موضوع سرقت کاهش آماری داشت و در تهران بزرگ رتبه دوم را به دست آورد.

سرکلانتر یکم فاتب ادامه داد: سارق‌هایی نیز بازداشت کردیم که به عنوان مثال در آخرین مورد سارق از ولنجک تا پل گیشا دنبال و در آخر با تیراندازی دستگیر شد و ما در هفته حداقل سه الی چهار سارق و موبایل قاپ حرفه‌ای را دستگیر می‌کنیم، اما متاسفانه با مشکلی مواجه هستیم و آن مشکل این است که سارقان بلافاصله آزاد می‌شوند که در این زمینه لازم است تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

نظر شما