شناسهٔ خبر: 58453182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بجستان تاکید شد؛

افزایش فضاهای کتابخانه‌ای و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان بجستان

پنجمین جلسه تجمیعی انجمن‌ کتابخانه‌های عمومی شهرستان بجستان با حضور فرماندار و اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، پنجمین جلسه تجمیعی انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بجستان با حضور حسن حیدری، فرماندار و اعضای حقیقی و حقوقی انجمن برگزار شد.

در ابتدا حسن حیدری، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بجستان گفت: توجه به مسئله کتاب و کتابخوانی و سوق دادن عموم مردم به ویژه قشر کودک و نوجوان به سمت و سوی کتابخوانی و کتابخانه‌ها می‌تواند در پیشرفت جامعه در همه ابعاد و زمینه‌ها موثر باشد.

وی افزود: طرح توسعه کتابخانه‌های عمومی در مناطق روستایی و کمتر برخوردار از جمله طرحهای ارزشمند نهاد کتابخانه های عمومی کشور است که خوشبختانه در شهرستان بجستان سه پروژه در حال ساخت و تکمیل وجود دارد. در واقع هر یک از این پروژه‌ها می‌توانند پس از تکمیل نیازهای دانشی و اطلاعاتی بسیاری از مردم را برطرف سازند.

حیدری با اشاره به پروژه‌های در حال ساخت فخرآباد، زین‌آباد و مرندیز، اظهار کرد: تکمیل و بهره‌بردای این پروژه‌ها باید به صورت جدی پیگیری شود و در صورت امکان برای تسریع در این مسیر از ظرفیت خیرین نیز استفاده شود.

در ادامه علیرضا صغیر، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بجستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کامل و دقیق پروژه‌های در حال ساخت شهرستان، به ارائه توضیحاتی پیرامون برنامه های فرهنگی اجرا شده در کتابخانه‌های عمومی شهرستان پرداخت.

گفتنی است، در خصوص اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت دهه فجر نیز از جمله مصوبات این جلسه بود.

افزایش فضاهای کتابخانه‌ای و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان بجستان

نظر شما