شناسهٔ خبر: 58450923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

همزمان با دهه فجر؛

ستاد انتظامی شهرستان های رامیان و آق قلا افتتاح می شود

مهدی باقریان

فرمانده انتظامی استان گلستان از راه اندازی و افتتاح پروژه عمرانی ستاد انتظامی شهرستان های رامیان و آق قلا خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار فاضل دادگر بعداز ظهر شنبه در نشست خبری ستاد دهه فجر گلستان اظهار کرد: در چند ماه اخیر تمام اشکال جنگ ترکیبی در کشور از سوی دشمنان نظام پیاده شد که بدون تردید هرگز به هدف خود نخواهند رسید.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه در سال ۱۳۵۹ تمام بلوک غرب و شرق در برابر ملت ایران ایستادند تا انقلاب ما را شکست دهند، افزود: ملت ایران با هشت سال دفاع در دوران جنگ تحمیلی معادلات جهان را بر هم زد.

دادگر با تاکید بر اینکه رهبر کبیر انقلاب با ورود به کشور بر اساس آموزه های قرآن، معارف اهل بیت و مردم محوری کشور را مدیریت کردند، تصریح کرد: همراهی مردم با نظام و انقلاب بود که تا امروز باعث حفظ و بقا نظام ما شده است.

وی ادامه داد: هیچ امت سرافرازی در طول تاریخ بدون تحمل سختی ها به موفقیت دست پیدا نکرده است اما مهم این است که از تجربه های ارزشمند نسل گذشته خود عبرت گرفته و راه روشن آینده خود را ترسیم کند.

فرمانده انتظامی استان گلستان بااشاره به اینکه ما در حوزه نظامی، اطلاعاتی و امنیتی و پیشرفت های نظامی قدرت اول منطقه هستیم، خاطرنشان کرد: در تمام مراسم های سال گذشته کارنامه امنیتی پلیس گلستان بسیار درخشان بوده و در ارزیابی های فراجا پلیس گلستان رتبه اول اعتماد مردم را کسب کرد.

دادگر تصریح کرد: حضور در نماز جمعه، حضور در یادمان شهدا، برگزاری جلسات تبیینی برای نسل جوان از برنامه های ستاد دهه فجر نیروی انتظامی گلستان است.

وی با بیان اینکه دو ستاد انتظامی در شهرستان های رامیان و آق قلا در دهه فجر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، ادامه داد: مشاوران و تبیین گران نیروی انتظامی در ایام دهه فجر در برخی مدارس استان حاضر خواهند شد و نمایشگاه تبیینی نیز برای استفاده عموم برپا خواهد شد.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: سامانه پیامکی فوریت های پلیس برا ناشنوایان در گلستان راه اندازی خواهد شد و از این پس ناشنوایان گلستانی می توانند با ارسال پیامک از پلیس در خواست کمک کنند.

انتهای پیام

نظر شما