شناسهٔ خبر: 58450377 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

رضاوند: ۴۰ امتیاز دست نخورده باقی مانده، استقلال امیدوار است

هافبک تیم استقلال می‌گوید تیمش تمام تلاش خود را می‌کند تا در بازی‌های آینده رقابت‌های لیگ برتر عملکرد خوبی برجای بگذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگویی، پس از پیروزی ۴ بر صفر تیمش مقابل ملوان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی بود و هواداران هم از بازی لذت بردند. در این چند هفته، یکسری بدبیاری‌ آوردیم و مصدوم‌های پرتعدادی داشتیم. دست مربی‌مان هم خالی بود و برخی بازیکنانی مثل من، به طور کامل بهبود نیافته‌ایم. بازیکنان کم‌کم به شرایط خوب خود باز می‌گردند و این مساله شرایط تیم‌ ما را بهتر می‌کند.

سرگیجه‌های استقلال/ حال آبی‌ها بهتر می‌شود؟ + فیلم

او ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و وقتی در یک بازی نتیجه نگیرد، انتقادات مطرح می‌شود. به طور کلی شرایط در این تیم‌های پرهوادار، خیلی سنگین و سخت است. تیم ما در این چند هفته بدشانسی آورده است و به نظر من مصدوم‌های پرتعداد تیم باعث این اتفاقات شد. چند بازیکن اصلی تیم ما مصدوم شدند و این روی روند کار ما تاثیرگذار بود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت استقلال در جدول رقابت‌های لیگ برتر و در پاسخ به این سوال که آبی‌های پایتخت می‌توانند به کورس قهرمانی بازگردند؟ گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم. تیم ما بازی به بازی جلو می‌رود. امیدوارم بازیکنان مصدوم تیم برگردند. اگر تیم کامل شود، در شرایط خوبی قرار می‌گیریم. وظیفه ما این است که تا آخرین لحظه تلاش کنیم. ما ۱۳ فینال دیگر در پیش داریم و ۴۰ امتیاز دست نخورده باقی‌ مانده است و تلاش می‌کنیم این امتیازات را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما