شناسهٔ خبر: 58448631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارائه خدمات پزشکی قانونی استان تنها با ۲۵درصد نیروی انسانی

مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت:نبود آزمایشگاه ژنتیک، کمبود فضای فیزیکی و نیروی انسانی مهمترین چالش‌های استان در بخش ارائه خدمات به مردم است

صاحب‌خبر -

.

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان، نشست شورای قضایی استان با محوریت بررسی مشکلات و موانع پیش روی پزشکی قانونی استان صبح امروز برگزارشد.
مدیر کل پزشکی قانونی استان در این نشست گفت: نبود آزمایشگاه ژنتیک، کمبود فضای فیزیکی و نیروی انسانی مهمترین چالش‌های استان در بخش ارائه خدمات به مردم است.

آمیان افزود: با توجه به اینکه ۷۵درصد پست‌های این سازمان در استان خالیست اما، در تمامی شهرستانهاسعی کردیم مراکزمستقل راه اندازی شود، اما درقبال ارائه خدمات به دلیل کمبود امکانات با مشکل روبرو هستیم.

وی بااشاره به اینکه اکنون درکل استان ۲۵ مرکز ارائه خدمات وجود دارد عنوان کرد: تشکیل یگان حفاظت فیزیکی مستقل در پزشکی ضروری است.

رئیس کل دادگستری استان در این جلسه گفت: تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات موقع به مردم ضرورت دارد و میتواند در رضایتمندی مردم هم تاثیرگذارباشد که در بخش‌های ملی و استانی پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام‌حمیدی بیان داشت: مراجعین به پزشکی قانونی افرادی هستند درشرایط حساس و نیازمند به سرعت عمل درپاسخگویی که داد گستری استان با حمایت از این خدمات سعی میکند بهترین و سریعترین خدمت به مردم ارائه شود.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم و رضایتمندی آنان بهترین نوع خدمت است و هدف از تشکیل نظام اسلامی تنها خدمت به مردم بوده و باید به این مهم توجه و دقت کرد واگر خودرا وقف این خدمت هم نماییم زیاده نخواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان بیان داشت: خدمت رسانی به مردم خدمت واقعی به نظام است و بایستی در این زمینه کوتاهی صورت نگیرد وکاستی نباشد.

وی همچنین با اشاره به گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: نگاه دشمنان به ایام الله دهه فجر است و باید از تمام توان برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن بهره ببریم.

در پایان نشست شورای قضایی استان، آئین تکریم از خدمات معاون سابق فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان و معارفه سلطانی نژاد سرپرست جدید این معاونت برگزارشد.

نظر شما