شناسهٔ خبر: 584373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نظری:

روز قدس نمایش وحدت جهان اسلام است

سنندج-خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان دهگلان گفت: روزجهانی قدس نمایش وحدت، انسجام ،یکپارچگی و همدلی جهان اسلام در ارتباط با موضوع قدس و مردم ستمدیده فلسطین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی نظری صبح امروز چهارشنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس که در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد، گفت: امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس موجب زنده نگه داشته شدن یاد و خاطره ملت مظلوم فلسطین در تاریخ دنیا شده است.

وی اظهارداشت: نامگذاری مذکور نشان از اوج بصیرت و شناخت بنیانگذار کبر انقلاب اسلامی ایران از جهان اسلام دارد.

وی به اهداف حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره و عنوان کرد: مردم به منظور اعلام انزجار ایرانی‌های مسلمان و انقلابی علیه رژیم جعلی صهیونیستی و حمایت و همراهی ملت ایران با آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

وی بیان کرد: روزجهانی قدس نمایش وحدت، انسجام ،یکپارچگی و همدلی جهان اسلام در ارتباط با موضوع قدس و مردم ستمدیده فلسطین است.

فرماندار شهرستان دهگلان  اظهارداشت: با توجه به شرایط کنونی امروز فلسطین و یورش بی رحمانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه می طلبد راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بسیار باشکوه تر از سنوات گذشته برگزار شود.

نظری ادامه داد: با اقدامات انجام شده از سوی رژیم صهیونیستی نفرت از این رژیم به سرعت در دنیا در حال انتشار است و در اقصی نقاط دنیا مردم به حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته اند.

وی بیان کرد: مسلمانان با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس، نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیست و استکبار جهانی اعلام می کنند.

وی در پایان بر تعامل و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی برای هر چه بهتر برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.

 

نظر شما