شناسهٔ خبر: 58434411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه بندرعباس: دشمن به دنبال اسلام ستیزی است

امام جمعه بندرعباس گفت: دشمن اسلام ستیزی و اسلام هراسی را دنبال می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس افزود: در برخی کشور‌های غربی به دلیل ترس از گسترش اسلام در میان جوامع مختلف، اسلام ستیزی را در پیش گرفته اند.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: هتک حرمت به قرآن کریم در کشور سوئد یک حرکت برنامه ریزی شده بود تا نشان دهند می‌خواهند به جنگ با قرآن و اسلام بیایند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: توهین کنندگان بدانند با این برنامه‌ها هیچ گاه نمی‌توانند در مقابل اسلام و امت مسلمان بایستند.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: جشن‌های مردمی دهه فجر باید با ابتکار عمل مردم برگزار شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: دستگاه‌های فرهنگی، دانشگاهیان و روحانیون نیز در جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی نقش آفرینی کنند.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به تحریم نهاد امر به معروف و نهی از منکر از سوی کشور‌های غربی گفت: برای نخستین بار است که یک نهاد فرهنگی که از اصول دین اسلام هم هست، تحریم می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: جامعه اسلامی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر با زبان نرم و خوش همه سعی و تلاش خود را می‌کند تا این حکم اسلامی به درستی اجرا شود.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان در ادامه با اشاره به تورم در جامعه گفت: دولت باید با نظارت و کنترل بیشتر جلوی تورم افسار گسیخته را بگیرد.

 

بیشتر بخوانید:  تجمع اعتراضی هرمزگانی ها در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم


حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: قدرت خرید مردم مطلوب نیست و این تورم به مردم آسیب می‌زند، باید به فکر سفره مردم بود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: نظم بازار ارز از طرف دلال‌ها و سودجویان بهم ریخته است و در این زمینه باید فکری شود.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ماه رجب ماه پاکسازی و آمادگی ورود به ماه شعبان و رمضان است.
امام جمعه بندرعباس گفت: نوعدوستی، قناعت و پرهیز از تجمل گرایی در سبک زندگی اسلامی بسیار مهم است.

نظر شما