شناسهٔ خبر: 58427098 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده منچسترسیتی و آرسنال 7 بهمن 1401

صاحب‌خبر -

پخش زنده منچسترسیتی و آرسنال 7 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در چارچوب جام حذفی رویارو خواهند شد.

تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال که رقبای نزدیک یکدیگر در لیگ داخلی هم هستند، امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در یکی از حساس‌ترین بازی‌های راند چهارم جام حذفی انگلیس موسوم به FA CUP به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی منچسترسیتی و آرسنال 7 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و آرسنال 7 بهمن 1401

پخش زنده منچسترسیتی و آرسنال 7 بهمن 1401

منچسترسیتی که اخیرا با شکست برابر ساوتهمپتون از جام اتحادیه حذف شد، حال امیدوار به کسب اف ای کاپ است. آن‌ها در مرحله قبل این رقابت‌ها با 4 گل چلسی را در اتحاد تحقیر کردند و تیم این روزها سرحال میکل آرتتا هم با سه گل از سد آکسفورد یونایتد گذشت.

امروز هم سیتی میزبان است و تیمی به عنوان گرانقیمت‌ترین و پرستاره‌ترین تیم سالیان اخیر دنیای فوتبال، در 5 بازی آخر خود 3 برد و 2 شکست کسب کرده است. از سوی دیگر، آرسنال با آرتتا همچنان روند خوبش را ادامه می‌دهد و در 5 بازی آخر 4 برد و 1 تساوی ثبت کرده است.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 18 بار سیتی پیروز شده و 9 بار آرسنال. 6 بازی هم به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی منچسترسیتی و آرسنال 7 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

نظر شما