شناسهٔ خبر: 58413385 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده رئال مادرید و بارسلونا 6 بهمن 1401 ؛ بسکتبال یورولیگ

صاحب‌خبر -

پخش زنده رئال مادرید و بارسلونا 6 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب هفته بیست‌و‌یکم یورولیگ رویارو می‌شوند.

تیم‌های بسکتبال رئال مادرید و بارسلونا امشب و از ساعت 21:30 به وقت ایران در هفته بیست و یکم لیگ حرفه‌ای بسکتبال اروپا موسوم به یورولیگ به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بسکتبال رئال مادرید و بارسلونا 6 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده رئال مادرید بارسلونا 6 بهمن 1401

پخش زنده رئال مادرید و بارسلونا 6 بهمن 1401

در رقابت‌های بسکتبال یورولیگ به عنوان معتبرترین رقابت‌های باشگاهی بسکتبال در اروپا، در فصل جاری المپیاکوس یونان با 13 برد و 7 امتیاز صدرنشین است و رئال مادرید، میزبان بازی امشب هم با همین نتایج در رده دوم جای گرفته است. بارسلونا هم دقیقا با همین تعداد برد و باخت، پایین‌تر از فنرباغچه ترکیه در رده چهارم جای گرفت است.

یورولیگ (Euroleague) بالاترین سطح مسابقات و از مهم‌ترین رقابت‌های بین باشگاه‌های حرفه‌ای بسکتبال در قاره اروپا است اعضای این تیم‌ها بالای ۱۸ سال سن داشته و هم‌چنین این تیم‌ها عضو فیبا اروپا نیز می‌باشند. بعد از ان‌بی‌ای، یورولیگ از مهم‌ترین و معتبرترین لیگ، در مسابقات بین‌المللی بسکتبال در جهان محسوب می‌شود. در حال حاضر پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها رئال مادرید است. برای تماشای پخش زنده بسکتبال رئال مادرید و بارسلونا 6 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

نظر شما