شناسهٔ خبر: 58407302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دریا صدرنشین لیگ یک را متوقف کرد

تیم دریای بابل در هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال، در قزوین تیم صدرنشین شمس آذر را با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ متوقف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور امروز با چند دیدار پیگیری شد.

در یکی از دیدار‌های این هفته تیم دریای بابل از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم صدرنشین شمس آذر رفت که در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه ۱ بر ۱ متوقف کند.

دریا که هفته گذشته و با یونس گراییلی سرمربی جدید خود در آغاز دور برگشت این مسابقات موفق به برتری مقابل سایپا شده بود امروز در دیداری حساس و سخت به مصاف شاگردان سعید دقیقی در تیم صدرنشین شمس آذر رفت و موفق به کسب یک امتیاز مهم از این بازی شد.


گل تیم دریای بابل را مهرداد حیدری در دقیقه ۱۳ وارد دروازه نمانیده قزوین کرد و گل مساوی تیم شمس آذر را رحمان جعفری در دقیقه ۲۰ به ثمر رساند.


محمد پاپی بازیکن تیم شمس آذر در دقیقه ۷۲ از زمین بازی احراج شد و این تیم تا پایان مسابقه ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد.


شاگردان گراییلی که هفته گذشته هدیه‌ای گرانبها به سرمربی جدید خود دادند امروز هم بازی متفاوتی را از خود نشان دادند و صدرنشین لیگ یک را در خانه متوقف کنند.

تیم شمس آذر قزوین با این مساوی ۳۸ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و تیم دریای بابل هم با ۲۰ امتیاز در مکان دوازدهم جدول جای گرفت.

نتایج هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال (لیگ آزادگان)
سه شنبه ۴ بهمن
ون پارس اصفهان ۳ شهرداری همدان ۰

چهارشنبه ۵ بهمن

خیبر خرم آباد ۱ فجر سپاسی شیراز ۰
سایپا ۱ شهرداری آستارا ۱
استقلال خوزستان ۱ استقلال ملاثانی ۱
مس شهر بابک ۰ پارس جنوبی جم ۰
چوکا تالش ۲ آرمان گهر ۰
شمس آذر قزوین ۱ دریا بابل ۱
چادرملو اردکان ۴ خوشه طلایی ساوه ۲

در جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور؛ تیم شمس آذر قزوین با ۳۸ امتیاز در صدر قرار دارد، سایپا با ۳۰ امتیاز دوم است و تیم‌های خیبر خرم آباد و فجر سپاسی شیراز با ۲۹ امتیاز در رد‌های سوم و چهارم جای دارند.

نظر شما