شناسهٔ خبر: 58378198 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد منصوب شد

رضا لطفی به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری و امیر ملک‌زاده به عنوان مشاور رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در امور توسعه زیست‌بوم نوآوری شرق کشور منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر احد ضابط، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد طی حکمی دکتر رضا لطفی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، را به سمت سرپرست پارک علم و فناوری این دانشگاه منصوب کرد.

در بخشی از حکم رئیس دانشگاه آمده است: 

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه بزرگ فردوسی مشهد برای تاثیرگذاری اجتماعی و ایجاد امید و انگیزه در دانشجویان، توسعه زیست‌بوم نوآوری شرق کشور می‌باشد. لذا انتظار می‌رود با توجه به منویات مقام معظم رهبری، سیاست‌های کلی نظام و قوانین مرتبط با اقتصاد دانش‌بنیان، تمام تلاش خود را برای استقرار این زیست‌بوم با الهام از تعالم دینی و یافته‌ها و تجربیات روز دنیا به کار ببندید.  

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد همچنین طی حکم دیگری، دکتر امیر ملک‌زاده عضو هیات علمی گروه آموزشی بیوسیستم دانشکده کشاورزی را به مدت ۲ سال به سمت مشاور رئیس دانشگاه در امور توسعه زیست‌بوم نوآوری شرق کشور منصوب کرد.

 در بخشی از حکم رئیس دانشگاه آمده است:

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه بزرگ فردوسی مشهد برای تاثیرگذاری اجتماعی و ایجاد امید و انگیزه در دانشجویان، می‌تواند توسعه زیست‌بوم نوآوری شرق کشور باشد. انتظار می‌رود تمام تجارب و سوابق اجرایی خود در این حوزه را همگام با سیاست‌های معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه و در تعامل با تمامی عناصر زیست‌بوم نوآوری در استان برای تحقق این برنامه به خدمت بگیرید.

نظر شما