شناسهٔ خبر: 58369803 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نام پارک فناوری دانشگاه آزاد تغییر کرد

خبرگزاری صدا و سیما

در بیست و چهارمین جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان ، نام پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد به "صنایع منطقه‌ای و تجاری‌سازی" تغییر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این جلسه که امروز با حضور  وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات فناوری و نوآوری، قباد بهزادی‌پور مدیرکل سرا‌های نوآوری ، عبدالله محمدی مدیر کل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی،  محمدجواد صدری مهر رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد و دیگر اعضای شورای مدیریت فعالیت‌های دانش بنیان در سالن کنفرانس معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، طرح توجیهی پروژه گلخانه‌ای هوشمند واحد علوم و تحقیقات و طرح توجیهی استحصال اکسید تیتانیوم از خاک المنیت واحد کرج بررسی شد . 

در این جلسه طرح توجیهی پروژه گلخانه‌ای هوشمند در کمیسیون معاملات دانشگاه آزاد اسلامی بررسی و ارزیابی شد  همچنین موافقت در خصوص طرح استحصال اکسید تیتانیوم از خاک ایملنیت نیز منوط به اصلاح و ارائه مجدد طرح کسب و کار شد.

در پایان این جلسه نیز نام پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد به "صنایع منطقه‌ای و تجاری‌سازی" تغییر کرد و مقرر شد سرپرست سرا به اداره کل سرا‌های نوآوری معرفی شود.

 

نظر شما