شناسهٔ خبر: 58368041 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بازتاب | لینک خبر

حکم جالب برای محکومان مواد مخدر

صاحب‌خبر -

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بشرویه گفت: حکم تهیه و توزیع لوازم گرمایشی در جهت کمک به زلزله زده گان شهرستان بشرویه به عنوان مجازات جایگزین حبس صادر شد.

به گزارش رکنا، علی رمضانیان مقدم رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محکوم به نگهداری مواد مخدر که مجازات وی حبس، شلاق و جزای نقدی بود، به حکم جایگزین حبس و تهیه و تامین لوازم گرمایشی برای زلزله زدگان شهرستان بشرویه محکوم شد.

وی بیان کرد: از آنجا که این فرد سابقه کیفری نداشته است و در دادگاه ابراز پشیمانی کرده بود، حکم جایگزین برای وی صادر و مکلف به تهیه لوازم گرمایشی و تحویل آن به هلال احمر شهرستان جهت توزیع بین زلزله زدگان شد.

رمضانیان مقدم با اشاره به اینکه در راستای اجرای این حکم وسایل گرمایشی توسط محکوم تهیه و با حضور نماینده دادستانی، هلال احمر، بهزیستی، دهیاران و مسئولین خانه های هلال در روستاهای رقه، باغدهک، موردستان، یگی و خداآفرید توزیع شد.

وی ادامه داد: صدور اینگونه از احکام در راستای افزایش احساس نوع دوستی که خود یک نوع آموزش اخلاقی جهت ارتقاء و ترویج روش صحیح زندگی در اجتماع است گام موثری برای سلامت جامعه محسوب می شود.

رکنا/

نظر شما