شناسهٔ خبر: 58361178 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۵۷ مقاله در همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری کرمانشاه پذیرش قطعی گرفت

کرمانشاه - ایرنا - رییس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به برگزاری هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری در روزهای ششم و هفتم اسفند در کرمانشاه، گفت: تاکنون ۱۵۷ مقاله در همایش پذیرش قطعی گرفته و ۶۰ مقاله هم در دست داوری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ «خلیل جلیلی» روز دوشنبه در نشست خبری از حمایت ۳۰ دانشگاه و موسسه و پنج حامی رسانه ای برای برگزاری این رویداد خبر داد و افزود: پایگاه خبری کنفرانس تا به امروز ۸۰ هزار بازدید داشته و در انتهای این همایش ۱۵ مقاله برتر در سه پنل تخصصی برگزیده و از آنها تجلیل می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را تاکید بر پژوهش های کاربردی و ارائه راهکارهای نوین برای برون رفت از معضلات و مشکلات استان بیان کرد و اظهار داشت: علاقه مندان می توانند تا پایان بهمن ماه مقالات خود را از طریق سایت به آدرس https://www.jconf.ir/ به دبیرخانه همایش ارسال کنند بطوریکه در کمترین زمان ممکن داروی می‌شوند.

جلیلی با اشاره به اینکه یکی محورهای این همایش توجه به حوزه معماری است، گفت: در این بخش علاقه مندان می توانند در حوزه های معماری پایدار، فناوری های نوین، گردشگری معماری، تاریخ معماری ایران، روانشناسی محیط، مدیریت بحران در معماری، معماری منظر، مطالعات میان رشته ای در معماری و فلسفه در معماری مقالات خود را به همایش ارسال کنند.

شهر پایدار، شهر خلاق، شهر هوشمند، تاب آوری شهری، حکمروایی شهری، برنامه ریزی مسکن پایدار، بازآفرینی شهری، توسعه پایدار منطقه ای، شهرسازی مشارکتی و نظریه های شهرسازی از محورهای این همایش بود که خلیلی به آنها اشاره کرد.

رییس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به اینکه گردشگری در غرب کشور و کرمانشاه یکی از ظرفیت های عظیم استان محسوب می شود در خصوص محورهای این بخش هم گفت: گردشگری و میراث جهانی، ژنوتوریسم، گردشگری سلامت، اکوتوریسم، گردشگری خلاق، مدیریت بحران در گردشگری، برندسازی در گردشگری، گردشگری رویدادمحور، آموزش و گردشگری و گردشگری الکترونیک از محورهای این بخش است.

نظر شما